کودکی با خوردن مایع ظرفشویی تاژ دچار مرگ مغزی شد

مایع ظرفشویی به هیچ وجه محدود به تمیز کردن ظروف نیست. اگر تعجب می کنید که چرا و چگونه، به دلیل سورفکتانت های موجود در آن است.

اگر به دنبال یک مایع ظرفشویی قابل اعتماد هستید که از مواد فعال 100% گیاهی استفاده می کند، دارای خواص ضد باکتریایی و قدرت چربی زدایی 6 برابر سریعتر است، مایع ظرفشویی تاژ را به مجموعه ابزار پاک کننده خود اضافه کنید.

مایع ظرفشویی تاژ دارای خواص پاک کنندگی هستند و به عنوان امولسیفایر و عوامل کف کننده عمل می کنند که با هم برای مقابله با چربی سخت شده، کثیفی و کثیفی عمل می کنند.

مهمتر از آن، لازم به ذکر است که محصولات مایع ظرفشویی (که حاوی تری کلوزان و فسفات نیستند) سازگار با محیط زیست، بی خطر برای کودکان و حیوانات خانگی هستند و باعث تحریک پوست نمی شوند.

مایع

در مجموع، صابون مایع ظرفشویی برای استفاده در اکثر سطوح خانگی بی خطر است و همچنین بسیار موثر است. اگر زمانی نیاز به کیسه یخ پیدا کردید، می توانید خودتان را با مایع ظرفشویی درست کنید!

مایع را در کیسه زیپلاک بریزید، درب آن را ببندید و چند ساعت در فریزر بگذارید. از آنجایی که صابون مایع برای مدت طولانی تری سرد می ماند و به حالت جامد منجمد نمی شود، می توان از آن به عنوان کیسه یخ ژل استفاده کرد. همچنین می‌توان آن را هر چند بار که نیاز دارید دوباره منجمد کرد.

روزنامه و پاک کننده پنجره را چک کنید. یک راه بسیار ساده تر و موثر برای داشتن پنجره های بدون رگه این است که مقداری مایع ظرفشویی را با آب رقیق کنید و از آن برای پاک کردن پنجره های خود استفاده کنید.

همچنان می توانید از شیشه پاک کن برای درخشش بیشتر آن استفاده کنید، اما محلول مایع ظرفشویی باید به اندازه ای باشد که پنجره های شما درخشان و بکر بماند.

زندگی خود را تنها با یک بطری مایع ظرفشویی آسان تر کنید! فوق العاده همه کاره و ملایم تر برای پوست، جای تعجب نیست که کاربردهای زیادی برای این نیاز خانگی مفید وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.