پزشکی از فریم عینک gv در درمان نابینایی استفاده کرد

فریم عینک فلزی: فریم های فلزی عینک مانند فریم عینک gv از دوام بالایی برخوردار هستند. اگر محصولات پلیمری می توانند شکسته یا شکسته شوند، آسیب رساندن به فلز مشکل ساز است و تنها در صورتی امکان پذیر است که هدفمند انجام شود. می توان آن را خم کرد، اما برای این کار باید تلاش زیادی کنید.

یکی دیگر از مزایای فلزات و آلیاژها ظاهری شیک است. آنها جامد، نسبتاً سختگیر و زیبا به نظر می رسند. با هر سبک و لباسی عالی می شود. این یک ماده مورد علاقه در مد روزمره و تجاری است.

محصولات فلزی عملاً عمر مفیدی ندارند نامحدود است. ممکن است لنزها بشکنند، ظاهر عینک از مد افتاده باشد، اما فریم آن حتی سال ها بعد دست نخورده و دست نخورده باقی می ماند.

تنها نکته این است که فلز بسیار سنگین است، بنابراین قاب های مینیاتوری نازکی از آن ساخته شده است. برای تولید مدل های حجیم چندان مناسب نیست. اغلب در ترکیب با مواد پلیمری فریم عینک استفاده می شود.

فریم

انواع رایج پایه های فلزی: آلومینیوم بسیار سبک و راحت برای پوشیدن است، خوردگی نمی کند و ارزان است. آلومینیوم کاملاً نرم است، بنابراین می توان مدل های نازک را از آن خم کرد.

فولاد کروم اندود آلیاژی بسیار بادوام با رنگ نقره ای و درخشندگی مشخص است. از رطوبت و زنگ زدگی نمی ترسد. ماندگاری فوق العاده طولانی در قیمت پایین متفاوت است.

قلع برنز آلیاژی سبک است که در معرض خوردگی نیست و به تنهایی و با مواد دیگر استفاده می شود. مونل آلیاژی از نیکل و برنز، بادوام و از نظر بصری جذاب است.
فلکسون یک ماده بسیار محبوب برای ساخت فریم عینک است.

این آلیاژ بر پایه نیکل و تیتانیوم است. به آن فلز با حافظه می گویند این آلیاژ توانایی نادری برای به خاطر سپردن شکل و بازیابی آن دارد اگر شیشه ها خم شوند (اگرچه انجام این کار به دلیل استحکام بالا آسان نیست) همیشه می توانند به شکل اولیه خود بازگردند. . این بهترین راه حل برای کودکان، ورزشکاران و افرادی با سبک زندگی فعال است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.