زیتون پرورده برای سرماخوردگی در دوران بارداری بانوان بسیار مفید است

برخی افراد معتقدند زیتون پرورده برای سرماخوردگی بهتر از دارو است زیرا  که این آنتی اکسیدان ها می توانند پیشرفت بیماری های عصبی و حتی سرطان را کاهش دهند. با این حال، مطالعات بیشتری برای تأیید این ادعاها ضروری است.

شایان ذکر است که تولید کنندگان مواد غذایی معمولا زیتون پرورده را در آب نمک نگهداری می کنند که دارای نمک بالایی است. با گذشت زمان، سطوح اضافی نمک در بدن می تواند منجر به فشار خون بالا، حملات قلبی و سکته شود، بنابراین افراد باید زیتون را در حد اعتدال مصرف کنند.

مردم می توانند زیتون پرورده و روغن زیتون فرابکر را به انواع غذاها از جمله سالاد، سبزیجات خام یا بو داده و پاستاهای سبوس دار اضافه کنند. انواع با طعم ملایم روغن زیتون فوق بکر می توانند جایگزین کره یا روغن های دیگر در پخت شوند. مردم همچنین می توانند با روغن زیتون آشپزی کنند.

زیتون

در حالی که زیتون پرورده و روغن زیتون حاوی مقدار زیادی مواد مغذی مفید هستند، مردم باید به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متعادل آنها را در حد اعتدال مصرف کنند. روغن زیتون دارای چربی بالایی است و فرآیند نگهداری به این معنی است که زیتون ها اغلب دارای نمک بالایی هستند.

نسل‌های زیادی از مردم از زیتون پرورده و روغن زیتون به دلیل ویژگی‌های ارتقا دهنده سلامتشان لذت برده‌اند. زیتون پرورده دارای کلسترول پایین و منبع خوبی از فیبر غذایی است که بدن برای سلامت روده به آن نیاز دارد. آنها همچنین دارای مواد معدنی زیادی هستند که بدن برای عملکرد به آنها نیاز دارد، مانند آهن و مس.

با این حال، بهتر است زیتون پرورده را در حد اعتدال مصرف کنید، زیرا تولیدکنندگان معمولا آن را در آب نمکی که دارای نمک بالایی است نگهداری می کنند.

زیتون پرورده بخشی جدایی ناپذیر از رژیم غذایی مدیترانه ای است که می تواند به افراد در حفظ وزن سالم، پیشگیری از بیماری قلبی و عمر طولانی تری کمک کند. رژیم غذایی شامل غذاهایی است که حاوی سطوح بالایی از چربی‌های تک غیراشباع هستند، که چربی‌های سالمی هستند که می‌توانند برای سلامت قلب مفید باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.