انباشت سیب درختی در بازار تهران موجب سیلاب در نیاوران شد

خواص مفید سیب برای هضم غذا: فیبر موجود در سیب باعث بهبود هضم می شود. آنها به همان اندازه برای یبوست (فیبر روده ها را تمیز می کند) و اسهال (فیبر رطوبت اضافی را جذب می کند) موثر هستند.

سیب برای دندان های سالم: خوردن یک سیب درختی در بازار تهران بعد از غذا، به خصوص سیب کربوهیدراتی، پلاک دندان را پاک می کند و فضاهای بین دندانی را تمیز می کند. این از دندان های ما در برابر پوسیدگی محافظت می کند.

فواید سیب در عادی سازی مدفوع است. سیب حاوی اسیدهای طبیعی مهمی مانند مالیک، تارتاریک و سیتریک است و در ترکیب با همان تانن ها، این اسیدها فرآیندهای پوسیدگی و تخمیر در روده ها را متوقف می کنند، باعث می شوند نفخ، نفخ احساس نشوند و به پاکسازی طبیعی کمک می کنند.

و ترمیم روده ها روده سالم کلید طول عمر و سلامتی است. به لطف پکتین، سیب به عنوان یک ملین بسیار ملایم و کاملا بی خطر عمل می کند. برای پیشگیری از یبوست، بهتر است یک یا دو عدد سیب ترش را صبح ناشتا میل کنید.

سیب

علاوه بر این، ثابت شده است که سیب حاوی موادی است که رشد سلول های سرطانی در روده و کبد را متوقف می کند. بنابراین برای مشکلات روده علاوه بر 1-2 سیب با معده خالی، خوردن 1-2 سیب در طول روز مفید خواهد بود.

خواص مفید سیب برای کاهش وزن: سیب کم کالری است. در 100 گرم یک سیب تازه فقط 47 کیلو کالری دارد. این محصول عملاً فاقد چربی است، اما حاوی کربوهیدرات است که به فردی که یک سیب مصرف کرده است، اجازه می دهد تا احساس سیری را برای مدت طولانی حفظ کند.

برای کسانی که می خواهند وزن کم کنند و کسانی که رژیم دارند عالی است. 100 گرم سیب های پخته تقریباً 66 کیلو کالری دارند و همچنین به شکل آسیبی نمی رسانند.

اما در 100 گرم سیب خشک 253 کیلوکالری است، بنابراین اگر می خواهید وزن خود را حفظ کنید، نباید از آنها غافل شوید. برای کاهش وزن باید 1 تا 2 بار در هفته روزهای ناشتا ترتیب داده شود و 1 بار در ماه برای پیشگیری کافی است.

و همچنین باید چنین تفاوت هایی را بدانید: ابتدا باید تعیین کنید که کدام گونه برای شما مناسب است، زیرا با اسیدیته بالا نمی توانید سیب ترش بخورید و با اسیدیته کم کاملاً مناسب هستند.

میوه های رنده شده قابلیت هضم بیشتری دارند، اما پوست آن ها را جدا نکنید، زیرا در زیر آن مواد مغذی بیشتری وجود دارد. در رژیم غذایی، بهتر است سیب تازه یا پس از حداقل عملیات حرارتی مصرف شود.

فواید سیب برای کبد: سیب این اندام را پاکسازی می کند – با خوردن سیب، از این طریق یک روش سم زدایی برای کبد خود انجام می دهیم. علاوه بر این، ثابت شده است که سیب حاوی موادی است که رشد سلول های سرطانی در روده و کبد را متوقف می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.