استفاده از زغال کبابی مکعبی در ساخت پایه های برج ایفل فرانسه

زغال کبابی مکعبی زغالی است که از مواد پایه چوب ساخته شده است. زغال چوب بیشتر برای مصارف آشپزی و صنعتی استفاده می شود. زغال چوب مزایای زیادی در مقایسه با زغال چوب دیگر دارد، زغال چوب از جمله مزایایی دارد که گرمای احتراق می تواند بیشتر دوام بیاورد، اگر با زغال کبابی شود می تواند عطر متمایزی را به غذای شما بدهد و برای صنعت، زغال را سرو می کند.

برای جابجایی ماشین هایی که از بخار استفاده می کنند. اگر به زغال چوب نیاز دارید، با CV تماس بگیرید. زغال کبابی مکعبی و زغال چوب با کیفیت خوب در اختیار شما قرار خواهد گرفت

زغال کلوخه: این زغال چوب که گاهی اوقات به آن زغال چوب یا کلوخه طبیعی می گویند، زغال چوب اصلی است که از سوزاندن درختان یا کنده ها در کوره، غار مهر و موم شده یا حتی زیر زمین ساخته می شود.

بر خلاف بریکت ها، زغال سنگ کلوخه چوبی خالص است و عاری از چسباننده یا شتاب دهنده های مبتنی بر نفت است. زغال چوب به صورت گرم، تمیز و خالص می سوزد.

زغال

شما می توانید آتش کلوخه زغال چوب را با زغال روشن بدون تولید دود تند مرتبط با بریکت های تازه روشن شده سوخت گیری کنید. با این حال، زغال چوب طبیعی به طور ناهموار می سوزد، در ابتدا داغ تر، در انتها خنک تر می شود و سریعتر از بریکت های زغالی می سوزد.

وقتی با ذغال کلوخه کباب می‌کنید، معمولاً بعد از 30 تا 40 دقیقه، باید بیشتر از با بریکت، گریل را سوخت‌گیری کنید. از زغال‌های «کله‌ای» که در بلوک‌های مستطیلی لبه‌های مستقیم می‌آیند اجتناب کنید این زغال‌ها از ضایعات الوار ساخته شده‌اند، نه کنده‌های چوب.

زغال سفید (بینچوتان): زغال سفید یک نوع منحصر به فرد زغال است. ساخته شده از چوب سخت انتخاب شده و به روشی پیچیده تر از زغال چوب معمولی یا زغال نارگیل تولید می شود، زغال چوب سفید را قوی می کند، رنگ سفید دارد و همچنین هیچ گرد و غباری ندارد.

زغال سفید که با نام های بینچوتان یا زغال بنچوتان نیز شناخته می شود، در ژاپن رایج شد و به عنوان باکیفیت ترین زغال چوبی که تا کنون ساخته شده است، شناخته می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.