عرضه زغال بلوط کبابی در شهرهای بزرگ برای تنظیم بازار در شب عید

استفاده پزشکی از زغال فعال عمدتاً در جذب سموم و سموم است. زغال چوب فعال بدون نسخه در دسترس است، بنابراین برای انواع درمان های مرتبط با سلامتی استفاده می شود. به عنوان مثال، اغلب برای کاهش ناراحتی و خجالت ناشی از گاز بیش از حد (نفخ) در دستگاه گوارش استفاده می شود.

در روسیه زغال بلوط کبابی از زمان های قدیم تولید می شده است. آهنگرهای آهنگر روی زغال چوب کار می کردند. متداول‌ترین روش‌های به‌دست‌آوری، زغال چوبی و گودال بود.

گزینه های هیپ عبارت بودند از پشته و گراز. این فناوری‌ها ابتدایی بودند، فرآیند تا یک ماه به طول انجامید و نیاز به نظارت و نگهداری دوره‌ای داشت. تمام محصولات تجزیه گازی و مایع (در بخار) (و این تقریباً دو سوم جرم اولیه چوب کاملاً خشک است) در جو منتشر شد.

زغال

تولید انبوه زغال چوب با استفاده از چنین فناوری هایی تنها در قرن های 17-18 امکان پذیر بود، زمانی که تراکم جمعیت کم بود و بسیاری از مناطق توسعه نیافته بودند. از قرن نوزدهم، کوره های آجرپزی ساده برای تولید زغال سنگ در روسیه ترجیح داده شده است.

وطن تولید صنعتی زغال چوب را باید اورال دانست. ریخته گری آهن دمیدوف دقیقاً روی زغال چوب افزایش یافت. گروم-گرژیمیلو، ولادیمیر افیموویچ زغال چوب را برای استفاده در متالورژی ترجیح داد.

بازگشت به سوزاندن زغال چوب در سالهای اول قدرت شوروی در پس زمینه سقوط صنعت اتفاق افتاد. سپس کارخانه های بزرگ سوزاندن زغال چوب ساخته شد (آشا، سیاوا، آمزیا، مولوما، ورخنیا سینیاچیخا) که تولید زغال چوب نسبتاً سازگار با محیط زیست را تضمین کرد. در همان زمان، به ویژه در اورال شمالی، تغییرات مختلف ساده ترین کوره های آجری به کار خود ادامه دادند.

بریکت زغال چوب برای اولین بار در سال 1897 اختراع و ثبت شد. این فرآیند توسط هنری فورد که از چوب و خاک اره به عنوان مواد اولیه برای ساخت اتومبیل استفاده می کرد، رایج شد.

در قرن بیست و یکم، بازگشتی به این فناوری قدیمی و مضر صورت گرفته است. قطع چوب درنده تایگا توسط چینی ها با تبدیل چوب به زغال چوب، گاهی غیرقانونی، همراه است.

در منطقه اویارسکی (منطقه کراسنویارسک)، ساخت کوره برای تولید زغال چوب با استفاده از فناوری ممنوعه در جمهوری خلق چین فاش شد (از نظر زیست محیطی بسیار خطرناک است، کار به طور غیرقانونی در فدراسیون روسیه انجام می شود، درختان در نزدیکی چنین تولیدی خشک می شوند و مردم خشک می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.