استفاده از سینی پلاستیکی زیر کیک در ساخت قایق های مسافربری

سینی پلاستیکی زیر کیک از پلاستیک بادوام ساخته شده است که ترک نمی خورد، نمی شکند و بارهای سنگین را تحمل می کند. سطح سینی ها صاف و بدون “خرد” است، بنابراین اگر محصول شما به عنوان مثال در بسته بندی پلاستیکی بسته بندی شود، پاره نمی شود.

پلاستیکی که این ظروف از آن ساخته شده است در برابر مایعات و مواد شیمیایی مقاوم است. برای صرفه جویی در فضا، سینی ها را می توان در دسته های 6 تایی قرار داد.

پلاستیک مواد مضر منتشر نمی کند، بویی ندارد برای سلامتی بی خطر است و بنابراین برای بسته بندی محصولات غذایی استفاده می شود. ظرف می تواند دارای فرورفتگی های مخصوص در طرفین باشد تا حمل محصول را راحت کند. ماندگاری چنین سینی های پلاستیکی شیرینی پزی حدود 10 سال است.

سینی

این ظروف را می توان با استفاده از مواد شوینده شستشو داد. سینی های پیشنهادی الزامات استانداردهای بهداشتی و بهداشتی را برآورده می کنند، دارای گواهینامه های SES لازم هستند. در صورت لزوم، با درب کامل کنید.

برنامه های کاربردی: کارخانه های شیرینی پزی، کارخانه ها، نانوایی ها. بسته بندی دستی و اتوماتیک کیک، کلوچه، شیرینی، پای و همچنین نگهداری و حمل آنها به محل فروش.
قهوه خانه، کافه، غذاخوری، فست فود، هتل. برای نگهداری شیرینی در آشپزخانه، چیدن پای، کیک. سوپرمارکت ها، خواربارفروشی ها، فروشگاه های زنجیره ای مواد غذایی، غرفه ها و بازارها. نمایش و فروش رول، پای، کیک و همچنین نگهداری شیرینی در انبارها.

به لطف فناوری ویژه شوبرت، می توان از سینی های بسیار نازک استفاده کرد و در مصرف مواد خام صرفه جویی کرد. همه انواع بیسکویت ها توسط روبات ها با گیره های جداگانه برداشته می شوند و در سینی ها چیده می شوند. هنگام تغییر فرمت، ابزار انواع بیسکویت را می توان به سرعت تغییر داد. این کار بسته بندی چندین فرمت را بسیار آسان می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.