کشف شیشه عینک هویا ژاپن در شکم ماهی قزل آلا در شیراز

عدسی های معدنی (شیشه ای): لنزهای شیشه ای در شیشه عینک هویا ژاپن چندین مزیت دارند، تولید این لنزها ارزانتر است، انتخاب زیادی از لنزهای آستیگماتیک، وجود لنزهای فتوکرومیک، امکان اعمال برخی از پوشش ها، ضد کامپیوتر، سخت شدن، ضد انعکاس، مقاومت در برابر خراش.

معایب بسیار بیشتری وجود دارد: لنزهای شیشه ای برای استفاده دائمی بسیار سنگین هستند، پلاستیک و پلی کربنات بسیار سبک تر هستند، رنگ کردن شیشه بسیار دشوارتر از پلیمر است، لنزهای شیشه ای آسیب زا هستند، زیرا می توانند به راحتی بشکنند، بنابراین برای کودکان توصیه نمی شود.

عینک، ورزشکاران و رانندگان. یکی از معایب اصلی عدم امکان نصب لنزهای شیشه ای در قاب های بدون رینگ، نیمه بدون حاشیه، فریم با نخ ماهیگیری و پیچ و همچنین در فریم های تیتانیومی است.

با این حال، اگر فردی دارای درجه بالایی از نزدیک بینی (منهای بزرگ) باشد، به عنوان مثال -10.0 دیوپتر یا بیشتر، بهتر است از لنزهای معدنی به عنوان گزینه ای استفاده شود که در زیبایی ظاهری عینک تمام شده، یعنی ضخامت عینک، مزیت ایجاد می کند. لبه لنز شیشه کمتر از پلاستیک خواهد بود.

عینک

از آنجایی که ضریب شکست شیشه بالاتر از پلاستیک است، عدسی هایی با دیوپتر مشابه در شیشه نازک تر از پلاستیک خواهند بود. اما به یاد می آوریم که این تفاوت فقط در دیوپترهای بالا قابل توجه است.

لنزهای پلیمری (پلاستیکی): فن آوری های مدرن کیفیت لنزهای پلیمری را به حد ایده آل رسانده است، انتخاب زیادی از اشکال، رنگ های مختلف، امکان رنگ آمیزی در هر رنگ، انواع پوشش ها در تنوع های مختلف، امکان انتخاب هر گونه آستیگماتیک، ضد رایانه، پلاریزه و لنزهای فتوکرومیک بدون محدودیت انتخاب همچنین وجود انواع پوشش های سخت کننده از مه گرفتگی و مقاومت گرفته تا شکستگی و خط و خش برای هر قاب مناسب است.

در صورت نصب به صورت بدون رینگ، نیمه بدون حاشیه، در قاب های پیچ دار و روی نخ ماهیگیری، پوشش سخت کننده HMC یا مانند آن مطلوب است لنزهای پلیمری بهترین انتخاب هستند.