کارهایی که شما را از ثروتمندان برتر جهان می کند!!

اگر می خواهید از فقر و پوسیدگی رهایی یابید می بایست اول تصمیم بگیرید و بعد از آن حرکت کنید زیرا مهم ترین عامل همان پویایی و انجام کار می باشد و اگر کاری را صورت ندهید در طول زمان شما فقیر می شوید به مانند دیگران و اطرافیانتان پس برای ثروتمند شدن با ما همراه باشید.

فروش پنجره چوبی

در حال حاضر ایران یکی از کشورهایی می باشد که با فروش پنجره چوبی به کشورهایی نظیر آلمان و مراکش سود بسیاری را از این تجارت بدست می آورد زیرا این کشورها دارای مصارف بسیار زیادی در این زمینه می باشند.

خرید مجسمه برنجی

امروزه تجمل گرایی موجب شده افراد از اکسسوری و خرید مجسمه برنجی به منظور زیبا کردن منازل خود استفاده کنند. به همین منظور بازار خرید و فروش مجسمه های برنجی در طرحهای مختلف گوزن و شیر بسیار داغ می باشد.

صنایع دستی چوبی

یکی از محصولات بسیار پر طرفدار صنایع دستی چوبی می باشد که در طرحهای سنتی و فانتزی به فروش می رسد و ساخت این ظروف از گذشته تا کنون در ایران رواج داشته و هنرمندان بزرگی در این حوضه، مشغول به کار بوده اند.

سفره پارچه ای رومیزی

سفره پارچه ای رومیزی در اشکال مختلفی تولید می شوند که رایج ترین این اشکال شامل: گرد، مربع، مستطیل و بیضی می باشند، همچنین برخی از مجموعه ها رومیزیها را به صورت سفارشی و با طرحهای دلخواه نیز تولید می کنند.