کاربرد پودر لباسشویی امو خارجی در سفیدتر شدن دندان ها

اثربخشی شستشو تا حد زیادی به مواد شوینده بستگی دارد. برای اینکه لباس‌ها بدون لک از چرخه شستشو خارج شوند، دوز صحیح آن مهم است.

تمام نکات ما را برای استفاده صحیح از پودر لباسشویی امو خارجی برای تمیز کردن مناسب لباس ها و جلوگیری از گرفتگی ماشین لباسشویی کشف کنید.

چه مقدار پودر لباسشویی استفاده شود؟ بسیاری از افراد بدون توجه به مقدار مواد شوینده، چرخه شستشوی انتخاب شده یا حجم لباس های داخل درام ماشین لباسشویی را انجام می دهند.

با این حال، این بسیار مهم است و تأثیر مستقیمی بر نتایج دارد. نباید فراموش کنیم که استفاده از مواد شوینده بر محیط زیست تأثیر می گذارد. در واقع، بقایای لباس‌های شسته‌شده در تصفیه‌خانه‌ها به طبیعت سرازیر شده و به رودخانه‌ها ختم می‌شود.

بنابراین ضروری است از مصرف بیش از حد محصولاتی که فقط دستگاه را مسدود می‌کنند و در عین حال آلودگی را افزایش می‌دهند، اجتناب کنید. توجه داشته باشید که دوز مواد شوینده به پارامترهای زیادی بستگی دارد:

  • درجه کثیفی؛
  • سختی آب؛
  • مقدار لباسشویی.

مواد شوینده

اگر لباس‌ها خیلی کثیف هستند، بدون مصرف بیش از حد، دوز مواد شوینده باید افزایش یابد. در واقع، شما در معرض خطر باقی مانده پودر لباسشویی روی منسوجات خود هستید.

یک درام پر نیز به دوز بیشتری از مواد شوینده نیاز دارد. فقط به پشت بسته نگاه کنید تا از دوز توصیه شده توسط سازنده مطلع شوید. همچنین اگر لباس ها بسیار کثیف هستند، برای جلوگیری از استفاده بیشتر از محصولات، قبل از شستشو اقدام کنید.

در مورد سختی آب همه جا یکسان نیست. برای فهمیدن سختی آب در منطقه خود، آزمایشی را با نوارهایی که در فروشگاه های DIY فروخته می شود انجام دهید.

توجه داشته باشید که هر چه غلظت نمک بیشتر باشد، آب سخت تر است. سپس لازم است مقدار مواد شوینده را افزایش دهید، زیرا محصول بر روی آب سخت اثر کمتری دارد.

چرا از پخش کننده پودر لباسشویی استفاده نمی کنید؟ برای شستشوی صحیح لباس ها و جلوگیری از گرفتگی ماشین لباسشویی، دوز صحیح مواد شوینده مهم است.

برای سهولت در این کار می توانید از دستگاه پخش کننده مواد شوینده استفاده کنید. تلگراف دارای ترازو است که به شما امکان می دهد با توجه به لباس های شسته شده، سختی آب، چرخه شستشو و غیره مقدار مناسب را انتخاب کنید.

پودر لباسشویی را کجا در ماشین لباسشویی قرار دهیم؟ یک ماشین لباسشویی معمولاً سه وان دارد. محفظه I برای محصول پیش شستشو است که در صورت کثیف بودن لباس ها از آن استفاده می شود.

سینی II برای مواد شوینده و آخرین سینی برای نرم کننده پارچه است. محفظه بزرگتر به طور سنتی برای شستشو در نظر گرفته شده است، چه از پودر لباسشویی یا مایع شوینده استفاده کنید.

باید دانست که محل قرارگیری محصولات مهم است. اگر مواد شوینده را در محفظه اشتباهی، مثلاً در محفظه نرم کننده پارچه قرار دهید، اثربخشی آن را کاهش می دهید.

در واقع، نرم کننده پارچه در پایان چرخه استفاده می شود، بنابراین ماشین لباسشویی در تمام چرخه بدون استفاده از مواد شوینده کار می کند، لکه ها باقی نمی مانند.

علاوه بر این، لباس‌ها حتی دارای لکه‌های سفید خواهند بود، زیرا در پایان چرخه از مواد شوینده استفاده می‌شود و آبکشی برای پاک کردن پودر لباسشویی کافی نیست.