چرم سقف ماشینی که تبدیل به بالن می شود

برای تمیز کردن مناسب چرم سقف ماشین باید نوع کثیفی و پوست را مشخص کرد. انواع مختلف کثیفی به روش های تمیز کردن متفاوتی نیاز دارند. صنعتگران حرفه ای با داشتن تجربه فراوان در انجام این کارها مواد را به درستی انتخاب و کار را انجام می دهند.

تمیز کردن به موقع کثیفی های سبک و متوسط ​​به شما این امکان را می دهد که در آینده در نظافت داخلی جدی تری صرفه جویی کنید. پردازش و نظافت دوره ای چرم داخل خودرو باعث افزایش طول عمر فضای داخلی می شود.

در طول کارکرد خودرو، هر فضای داخلی به تدریج آلوده می شود. اما مراقبت منظم و مناسب به حفظ ظاهر آن تا زمانی که ممکن است کمک می کند.

پاک کننده های اثاثه یا لوازم داخلی را انتخاب کنید که با کثیفی سبک کار خوبی انجام می دهند. روند ساده است: هر چه محصول گرانتر باشد، فضای داخلی را بهتر تمیز می کند و پس از استفاده بوی نامطبوع کمتری از خود به جا می گذارد.

چرم

اگر پلاستیک داخلی ظاهر خود را از دست داده است، وقت آن است که یک پولیش مخصوص بخرید. قبل از استفاده، حتما دستورالعمل های ابزار را بخوانید: در برخی موارد محدودیت هایی وجود دارد و در صورت استفاده نادرست، ممکن است آسیب پلاستیک رخ دهد.

برای فضای داخلی چرم ما پاک کننده ها و نرم کننده ها را انتخاب می کنیم. طرفداران راه حل های آماده از دستمال مرطوب مخصوص برای تمیز کردن سریع عناصر داخلی چرمی قدردانی می کنند.

برای مبتدیانی که در نظافت داخلی اتومبیل خود انجام دهند، نکاتی را آماده کرده ایم: هنگام خرید مواد شیمیایی خودرو، دستورالعمل ها را بخوانید و دقیقاً آن دسته از محصولاتی را انتخاب کنید که با نوع تودوزی خودرو شما مناسب هستند.

آنچه برای چرم طبیعی یا مخمل مناسب است ممکن است اصلا برای چرم اکو مناسب نباشد. همیشه با تمیز کردن فضای داخلی از خاک و گرد و غبار شروع کنید. ابتدا از جاروبرقی استفاده کنید.

هنگام استفاده از ماده تمیز کننده روی اثاثیه سقف خودرو، پارچه را تا زمانی که خیس شده است اشباع نکنید. از این رو، می تواند افتادگی یا حتی لایه برداری کند. فقط یک لایه کوچک از فوم را بمالید و در اسرع وقت آن را بردارید.

در هوای سرد و مرطوب، فضای داخلی را به گونه ای تمیز کنید که خیس شدن قسمت های پارچه اثاثه یا لوازم داخلی را به حداقل برسانید. در زمستان و در هنگام باران های پاییزی، فضای داخلی ممکن است خشک نشود این منجر به تشکیل قارچ و کپک با بوی ناخوشایند همراه می شود.

دستمال کاغذی معمولی را ذخیره کنید. آنها ارزان هستند، اما در زمان مناسب به از بین بردن سریع آلودگی ناشی از آن کمک می کنند یا به عنوان یک حوله دستی معمولی خدمت می کنند.