پیراهن مردانه کشمیر کادوی تولد ولیعهد عربستان از طرف ترامپ

پیراهن مردانه کشمیر که پیراهن  کت و شلوار نخی کلاسیک نیست هر پارچه شخصیت خاص خود را به میز می آورد، اما بسیاری از آنها دارای کلیشه ای نیز هستند، بنابراین هنگام استفاده از آنها این را در نظر داشته باشید.

بازی با این کلیشه‌ها می‌تواند سرگرم‌کننده باشد، اما نمی‌خواهید با پوشیدن آن‌ها در جای نامناسب به نظر برسید! آنها به ندرت انتخاب خوبی برای مناسبت های شیک هستند و بیشتر لاغرها بسیار غیررسمی هستند. اگرچه می‌توان از آن‌ها به‌عنوان پیراهن‌های عالی استفاده کرد، اما آن‌ها را با شلوار و لوازم جانبی مناسب ست کرد.

پیراهن‌های فلانل از جنس فلانل ساخته شده‌اند و دارای الگوهای نزدیک به تارتان «لوبرجک» هستند. البته پیراهن‌های جین جین هستند و می‌توانند بسیار شیک یا بسیار شلخته باشند، پس با احتیاط آج بزنید.

پیراهن مردانه کشمیر مانند جین‌های سبک‌تر و ظریف‌تر هستند، که باعث می‌شود آن‌ها به طرز باورنکردنی همه‌کاره و کمی شیک‌تر شوند. آنها حتی به خوبی به هوشمند گاهی تغییر می کنند.

پیراهن

پیراهن‌های کتانی یکی دیگر از انتخاب‌های گران‌قیمت در این دسته هستند که پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای هوای گرم هوشمندانه غیررسمی دارند. اورپیراهن به معنای واقعی کلمه، پیراهنی است که عمداً روی یک تی شرت یا پیراهن دیگر در هوای سردتر پوشیده می شود.

بسیاری از پیراهن‌های پارچه‌ای، مانند هر چیزی که پنبه ضخیم‌تری دارد و می‌توان آن‌ها را به‌طور قانع‌کننده‌ای بدون دکمه‌ها پوشید و همچنان ساختاری را حفظ کرد، یک روپوش عالی می‌سازد.

باز هم، این یک ظاهر غیر رسمی است. یک نکته مهم در مورد ضخامت پارچه که به آن اشاره کردیم، این است که یک روپوش باید به اندازه کافی قابل توجه باشد که به هیچ وجه شفاف نباشد.

پیراهن یقه ماندارین: این یک سبک جدیدتر از پیراهن مردانه (حداقل در غرب) است که هنوز ساختار و استایل زیادی را به میز می آورد، اما کمی آرام تر و کمتر فشرده است.

برای برخی از مراسم رسمی به اندازه کافی با کلاس است، به طرز چشم نوازی متفاوت است، اما همچنان خطوط و نیت تمیزی در پشت آن وجود دارد. این تی شرت کمی شبیه به تی شرت هنلی طراحی شده است، با تعداد کمی دکمه در قسمت گردن تا وسط سینه.

در حالی که آستین بلند با یقه است، به جای تی‌شکل پیراهن غربی، شکل لباس‌های سنتی آسیایی و آفریقایی را دارد. یقه نیز یک نوار صاف تر است، به جای یقه نوک تیز که به آن عادت کرده اید. سجاف اغلب در جلو و عقب نیز خمیده است.

البته، بستن کراوات با چنین یقه غیرممکن است، بنابراین به طور پیش فرض، این گزینه را می توان برای بسیاری از محیط های حرفه ای رد کرد.