پیدا شدن حوله دستی هنر ناصر الدین شاه قاجار در اعماق دریا

وقتی صحبت از حوله های سالن می شود، اندازه اهمیت دارد. حوله‌های پدیکور معمولاً بسیار بزرگ‌تر از حوله‌های حمام استاندارد هستند و اندازه‌های آن‌ها از ۲۸ اینچ ۵۵ تا ۳۴ در ۶۴ اینچ است.

این اندازه اضافی به آنها اجازه می دهد تا پاها و ساق پاهای مشتری را به طور کامل بپوشانند و تجربه پدیکور کامل و راحت را تضمین کنند.

علاوه بر این حوله دستی هنر معمولا از مواد جاذب مانند پنبه یا کتان ساخته می شوند که به تمیز و خشک نگه داشتن ناحیه کمک می کند.

بنابراین دفعه بعد که در بازار حوله پدیکور هستید، مطمئن شوید که اندازه و متریالی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت داشته باشد.

برای متخصصان سالن، داشتن یک منبع خوب از حوله های سالن ضروری است.

نه تنها باید جاذب و بادوام باشند، بلکه باید ضد سفید کننده نیز باشند. سفید کننده معمولا در سالن ها برای ضد عفونی سطوح و ضد عفونی حوله های سالن استفاده می شود.

با این حال، سفیدکننده می‌تواند به سرعت به حوله‌های سالن آسیب برساند، و اثربخشی آن‌ها را کاهش داده و لکه‌های نامناسبی در آن‌ها ایجاد کند.

حوله های سالن ضد سفید کننده به طور ویژه برای مقاومت در برابر آسیب های ناشی از سفید کننده درمان می شوند و آنها را به گزینه ای مطمئن تر و مقرون به صرفه تر برای متخصصان سالن تبدیل می کند.

هنگام انتخاب حوله های سالن، حتما به دنبال حوله هایی باشید که برچسب ضد سفید کننده دارند تا مطمئن شوید که در برابر شستشوی مکرر با سفید کننده مقاومت می کنند.

حوله های سالن مخصوصاً به گونه ای طراحی شده اند که ضد سفید کننده باشند.

این به این معنی است که آنها هنگام قرار گرفتن در معرض سفید کننده محو یا متلاشی نمی شوند و آنها را برای استفاده در سالن ایده آل می کند.

چند چیز وجود دارد که حوله های سالنی را با حوله های معمولی متفاوت می کند.

اول، حوله های سالن معمولا از مواد ضخیم تر و جاذب تر ساخته می شوند. این به جلوگیری از نفوذ سفید کننده به حوله و ایجاد آسیب کمک می کند.

دوم، حوله های سالن اغلب دارای پوشش خاصی هستند که از آنها در برابر عوامل سفید کننده محافظت می کند.

این روکش به افزایش طول عمر حوله کمک می کند و اطمینان حاصل می کند که سفید کننده باقی می ماند.

در نهایت، حوله های سالن اغلب با استفاده از فرآیندی رنگ می شوند که آنها را در برابر محو شدن مقاوم می کند.

این تضمین می‌کند که حوله‌های سالن حتی پس از چندین بار شستشو، برای مدت طولانی‌تری بهترین ظاهر را خواهند داشت.