وکیلی با اهداء کیف مارک دیزلی توانست از خانواده مقتول رضایت بگیرد

این روزها کیف مارک دیزل و کیف کمری رایج ترین شکل حمل کیف است. چه یک سفر آخر هفته به یک نقطه توریستی محلی باشد یا یک گردش تمام روز، کوله پشتی و کیف های کمری می توانند بهترین دوستان شما در هنگام سفر باشند.

علاوه بر این، آنها برای بچه ها برای حمل کتاب، جعبه تیفین، بطری آب، جعبه مداد، اسباب بازی و غیره بسیار عالی هستند. برای دانستن بیشتر به پایین بروید!

کوله پشتی: با کوله‌پشتی‌های با کیفیت ممتاز احساس سرزندگی و زیبایی داشته باشید. طبیعت سبک وزن، حمل آن را آسان می کند و فضای اضافی را برای سازماندهی وسایل در حین سفر فراهم می کند.

در جلو، می‌توانید جیب‌های دسترسی سریع، لایه‌های مشبک روی تسمه‌ها و پشت را بررسی کنید. به نظر می رسد هزینه آن گران باشد، از این رو، می توانید از جدیدترین معاملات و کوپن های برندهای کوله پشتی برای تهیه آنها با هزینه کم استفاده کنید.

کیف

با همراه داشتن یک کیف کمری به سفرهای ماجراجویانه بروید. بهترین قسمت این است که آن را به دور کمر ببندید و وسایل ضروری را در امتداد بازو نگه دارید. کیف چرمی متصل به کمربند را می توان جدا کرد و به طور جداگانه استفاده کرد. می توان از آن برای یونیسکس استفاده کرد و طراحی جذاب آن در هر لباسی عالی به نظر می رسد.

حالا وقت آن است که همه نگرانی های خود را کنار بگذارید! کیف بند کشی با طراحی جمع و جور که وقتی درون آن قرار می گیرد شکل یک شی را به خود می گیرد، برای نجات است. این ترکیبی عالی از رنگ های متضاد برای مطابقت با روحیه شما است.

شروع کنید به قرار دادن اشیای قیمتی خود در کیف، یک کیف سنتی با بند که برای حمل کتاب استفاده می شود. علاوه بر این، دارای یک فلپ، جیب های جلویی برای نگهداری وسایل ضروری است. همچنین، کیف از مواد چرمی بادوام ساخته شده است تا برای مدت طولانی از آن استفاده کنید.

کوله پشتی یک کلمه رایج در کانادا است. کوله‌پشتی‌ها معمولاً دارای بند و بند در اطراف دهانه کیف برای قرار دادن کتاب، لباس، لوازم آرایشی و غیره هستند. آنها در ترکیب رنگ های مختلف موجود هستند تا نیازهای کاربران مختلف را در سطح جهانی برآورده کنند.