نخود مواد مغذی استخوان ساز مانند فسفر و روی هستند

در حالی که خوردن کالری کمتر از آنچه می سوزانید برای کاهش وزن ضروری است، به همان اندازه مهم است که مطمئن شوید این کالری ها مواد مغذی زیادی را فراهم می کنند به عبارت دیگر، این کالری ها را از غذاهایی دریافت می کنید که ارزش غذایی زیادی دارند.

نخود مناسب است. آنها منبع خوبی لباس کردی زنانه سنندج از مواد مغذی استخوان ساز مانند فسفر و روی هستند، آهن را برای گردش خون سالم فراهم می کنند و فولات را برای تولید انرژی و سلامت گلبول های قرمز خون ارائه می دهند.

خوردن غذاهای غنی از مواد مغذی به آب نخود برای سرفه حفظ سطح انرژی شما با کاهش وزن کمک می کند، بنابراین به جای اینکه خسته،  خسته و وسوسه شوید که برنامه کاهش وزن خود را به کلی کنار بگذارید، برای تمرینات خود احساس قوی و سلامت می کنید.

در حالی که نخود فواید محل قرار گرفتن جیوه در چرخ خیاطی قدیمی زیادی برای کاهش وزن دارد، باید کنترل وعده غذایی را تمرین کنید. یک فنجان لوبیا پخته شده ۲۶۹ کالری دارد.

و در حالی که یک فنجان نخود مخلوط با غذاهای کم کالری مانند سبزیجات برای یک وعده غذایی سیر کننده که کالری نسبتاً کمی دارد کافی است.

باید مطمئن شوید که سهم خود را اندازه بگیرید تا از پرخوری جلوگیری کنید. عکس اتو جیوه دار مراقب غذاهایی باشید که نخود را با غذاهای چرب ترکیب می کنند.

مانند کاری نخود خامه ای، هوموس و سالاد نخود روغنی در حالی که این غذاهای سالم نباید در رژیم کاهش وزن ممنوع باشند، ترکیب نخود و چربی می تواند یک وعده غذایی بسیار پرکالری را ایجاد کند.

  • منابع:
    1. Are Chickpeas Good for Weight Loss
  • تبلیغات: 
    1. فلفل دلمه ای و کاهش خطر ابتلا به بیماریهای قلبی
    2. به لطف طب سوزنی و هومیوپاتی یک سگ نگهبان نجات یافت
    3. تاثیر ژنتیک پایین بر رشد و کیفیت فلفل دلمه ای
    4. پنجاه درصد مردم دنیا به دنبال خروج از کره زمین هستند!!