مقوا می تواند وزن یک ورزشکار المپیکی را تحمل کند

در این مرحله، ممکن است تعجب کنید که چگونه یک تخت ساخته شده از مقوا می تواند وزن یک ورزشکار المپیکی را تحمل کند. اسکناس دلار می تواند مقداری وزن را تحمل کند، اما زیاد نیست.

و اگر روی یک جعبه مقوا گلاسه مات خالی بنشینید، احتمالاً در آن فرو می‌رود پس لطفاً این را تصور کنید و با انجام این کار آسیب نبینید.

در طراحی و مهندسی، همه چیز به استراتژیک بودن بستگی دارد. اگر سعی می‌کردید بالای یک جعبه مقوایی خالی بنشینید، تنها ساختارهای نگهدارنده چهار طرف عمودی جعبه هستند.

که کاملاً از هم دور هستند و بنابراین نیروهای زیاد باعث خم شدن طرف‌ها به سمت داخل می‌شوند و باعث سقوط شما می‌شوند. برای ایجاد یک مدفوع قابل اجرا از مقوا، سعی کنید ابتدا تمام دریچه ها را باز کنید و سپس مقوا گلاسه براق را محکم بغلتانید.

این ساختار استوانه‌ای فشرده می‌تواند وزن شما را تحمل کند، زیرا وزن بر روی بسیاری از لایه‌های مقوا توزیع می‌شود.

این بدان معنا نیست که باید تخت فعلی خود را با تخت مقوا پشت شطرنجی جایگزین کنید، مگر اینکه تخت فعلی شما در شرایط خوبی نباشد.

اگر یک تخت جامد ساخته شده از مواد سنتی دارید که برای تمام زندگی خود از آن استفاده می کنید و حتی آن را به فرزندان خود می دهید، احتمالاً بسیار پایدار است.

اما در چارچوب بازی‌های المپیک، مقوا کرافت سفید این یک رویداد بزرگ با تعداد زیادی از مردم است که در یک مکان موقت گرد هم می‌آیند و افزایش تقاضای زیادی را ایجاد می‌کند که فقط برای آن دوره کوتاه باید به آن رسیدگی شود.

  • منابع:
    1. ?Does cardboard have superpowers
  • تبلیغات: 
    1. پلی فنول در روغن زیتون برای سلامتی مفید است
    2. اولین پنجره پی وی سی توسط یک کودک ساخته شده!
    3. با پروفیل آلومینیوم اتومبیل خود را مقاوم کنید!
    4. استفاده جنگجویان از قارچ در جنگ