مصرف گردو برای سلامتی بدن بسیار مفید است

محققان دریافتند شرکت‌کنندگانی که در اوایل زندگی گردو مصرف می‌کردند، پس از بررسی 20 سال سابقه رژیم غذایی و 30 سال، احتمال بیشتری برای داشتن فعالیت بدنی بیشتر، داشتن رژیم غذایی با کیفیت‌تر و خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی بهتر نشان دادند.

مؤسسه ملی قلب، ریه و خون مؤسسه ملی بهداشت، مطالعه بلندمدت و مداوم توسعه خطر عروق کرونر در بزرگسالان جوان (CARDIA) را تأمین مالی کرد، که قصد داشت به بررسی چگونگی ایجاد عوامل خطر برای بیماری قلبی در طول زمان بپردازد.

این مطالعه یکی از طولانی‌ترین مطالعاتی است که نشان می‌دهد گنجاندن چند گردو سفید سالم برای قلب در رژیم غذایی به طور منظم ممکن است به عنوان سکوی پرشی برای پذیرش نهایی سایر شیوه‌های زندگی سالم باشد.

نتایج همچنین از این ایده حمایت می کند که مصرف گردو خام در دوران نوجوانی و بزرگسالی ممکن است تعدادی از عوامل خطر بیماری قلبی را کاهش دهد.

محققان دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه مینه‌سوتا در مطالعه‌ای که اخیراً در مجله Nutrition, Metabolism & Cardiovascular Diseases منتشر شده است.

خاطرنشان کردند که توضیح احتمالی برای یافته‌ها می‌تواند به ترکیب خاصی از مواد مغذی موجود در گردو ییلاق و تأثیر آنها بر نتایج سلامت مربوط باشد.

گردو تنها آجیل درختی است که منبع عالی امگا 3 آلفا لینولنیک اسید (2.5 گرم در اونس) است که تحقیقات نشان می دهد ممکن است در سلامت قلب، سلامت مغز و پیری سالم نقش داشته باشد.

علاوه بر این، تنها یک وعده گردو (1 اونس)، یا تقریباً یک مشت، حاوی انواع مواد مغذی مهم دیگر برای حمایت از سلامت کلی است.

از جمله 4 گرم پروتئین، 2 گرم فیبر و منبع خوبی از منیزیم (45 میلی گرم). . گردو تویسرکان همچنین انواع آنتی اکسیدان ها از جمله پلی فنول ها را ارائه می دهد.

  • منابع:
    1. Study Finds New Health Benefits of Walnuts
  • تبلیغات: 
    1. کار آفرینی که توانست تمام بیکاران شهر را ریشه کن کند
    2. موفقیت یک بانوی خانه دار با سرمایه گذاری اندک!
    3. گرم کردن کلاس های مدرسه به روش رادیاتور
    4. با تخمه یک سوپ خوشمزه درست کنید