مردی در گلدان میناکاری روی مس چند کیلو مواد مخدر جاسازی کرد

می توانید گلدان میناکاری روی مس را به سادگی روی زمین، روی میز یا به عنوان یک شی تزئینی به دیوار آویزان کنید. همانطور که در مورد دمیجان، کافی است با توجه به درون خود و گاهی اوقات بیرونی خود را به تخیل خود جذب کنیم تا حوض مسی را اتخاذ کنیم.

گلدان مسی قرمز:  گلدان میناکاری از مس قرمز ساخته شده است، با رسانایی حرارتی قوی، می تواند دیواره داخلی دیگ را به طور کامل گرم کند و گرمایش یکنواخت را انجام دهد.

ایمن و بادوام: سطح گلدان بدون پوشش، می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید و می توانید به طور موثر عنصر مس را تکمیل کنید. گلدان با لبه ضخیم برای جلوگیری از ریختن خاک. علاوه بر این، دسته های بادوامی نیز دارد که به راحتی از بین نمی روند.

گلدان مسی برای تمامی مزارع مناسب است. با این حال، هوادهی خاک بهینه نیست. طول عمر آن تقریباً ابدی است و اشکال جدید به شما امکان می دهد گلدان ها را دقیقاً همانطور که می خواهید (شکل، رنگ) ایجاد کنید.

با این حال، این گلدان های سفارشی هنوز بسیار گران هستند. گلدان میناکاری روی مس یک مزیت بسیار بزرگ دارد: هوابند نیست. بنابراین زمین هوادهی می شود. این گلدان ها بسیار زیبا هستند اما متاسفانه گران هستند.

مقاوم در برابر یخ زدگی نیستند، همیشه باید آورده شوند یا از آنها مراقبت شود زیرا در غیر این صورت گلدان ترک می خورد.گلدان چوبی بلافاصله جلوه ای بسیار طبیعی به نمای بیرونی شما می دهد.

گلدان چوبی با مزایای فراوان (مقاومت در برابر یخ زدگی، هوادهی ریشه و …) به شدت پیر می شود و تمایل به تغییر رنگ پیدا می کند.

می توانید گلدان را درمان کنید، اما مراقب باشید از مواد شیمیایی که توسط خاک گرفته می شود استفاده نکنید. مزیت دیگر این است که می توانید جعبه چوبی خود را خودتان بسازید.