مردان ضد کاپشن چرم این استایل را یک روند ناگوار می بینند

مردان ضد کت چرم این استایل را یک روند ناگوار و گذرا می بینند. و، آنها به شما می‌گویند، فقط به این دلیل که چیزی در باند فرودگاه ظاهر می‌شود.

به این معنی نیست که یک سرمایه‌گذاری عالی یخچال جنرال است به یاد داشته باشید زمانی که کفش‌های پنجه مربعی برای یک دقیقه برگشتند؟

برای طراحان، چنین کت‌های چرمی نه تنها دنیای طنز «ماتریکس» و سه‌گانه اخیر «رستاخیز» را به یاد می‌آورند، بلکه لباس‌های فتیش، خرده فرهنگ‌های گوت و دیستوپیا را نیز به یاد می‌آورند.

زبان‌های بومی خلاقانه‌ای که تیپ‌های شیک پوش مدل پالتو چرم زنانه ترک آن را دوست دارند اما اکثر مردان ممکن است آن را نسبتاً پیدا کنند. ترجمه به کمد لباس روزمره دشوار است.

نیک پاجت، سردبیر ارشد پوشاک مردانه WGSN، یک شرکت پیش‌بینی روند، می‌گوید: تا زمانی که صحنه جهانی در مکانی کمتر مشخص باشد، این دیدگاه‌های دیستوپیایی آینده در ذهنیت طراحان جای خواهند داشت.

او افزود که شیفتگی مدهای بالا به کت‌های چرمی بلند ارتباط زیادی با فتیش‌های چرمی دارد، به‌ویژه که هویت مردان در حال تغییر است.

آقای پاژه به اندازه کافی به این نکته اشاره کرد که طبع سیب کت‌های چرمی که تا کف می‌آیند، می‌توانند تقریباً کمی ترسناک به نظر برسند.

حتی اگر فکر می‌کنید از آن دسته مردانی هستید که برای این ظاهر مجهز شده‌اید، همچنین شرط می‌بندید که همکاران، دوستان و حتی شریک عاشقانه‌تان نیز این سبک را بخرند.

مدیر ارتباطات لندن آلیس کاپشن چرم اصل جونسدوتیر فریر، 38 ساله، گفت که او و دوست پسرش که در امور مالی کار می کند، تقریباً راه خود را از هم جدا کردند زیرا نتوانستند در مورد دوام کت بلند و قهوه ای پوست گوساله او به توافق برسند.

 

 

  • منابع:
    1. ?Will a Long Leather Coat Make Me Look Creepy
  • تبلیغات: 
    1. هویج یک سبزیجات مورد علاقه آمریکاست
    2. از رب می تواند به جای شامپو استفاده کرد
    3. انواع درخت بادام هندی موجود در جهان
    4. به راحتی با گواهینامه رانندگی خود پاسپورت کانادا بگیرید