لوبیا یک غذای اصلی در سراسر جهان است

من تمام زندگی ام را در تنسی گذراندم، بنابراین تصمیم به نقل مکان به میشیگان یک تصمیم بزرگ بود. می دانستم که می خواهم با گیاهان کار کنم و MSU برای برنامه های علوم گیاهی شهرت زیادی دارد.

ادامه تحصیل در مقطع دکتری در اصلاح ژنتیک لوبیا عروس تراریخته بیوتکنولوژی پس از مطالعه بیوشیمی و زیست شناسی سلولی و مولکولی، باست نگران انتقال به یک رشته مطالعاتی جدید بود. با این حال، پس از بازدید اولیه از دانشگاه MSU، خیال او راحت بود.

من با برخی از اساتیدی ملاقات کردم که احتمالاً با آنها کار خواهم کرد و آنها بسیار استقبال کردند، بنابراین می دانستم که این برای من مناسب است. من هم واقعاً عاشق دانشگاه شدم. باست گفت اینجا خیلی زیباست.

لوبیا یک غذای اصلی در سراسر جهان است. باست امیدوار است راه های جدیدی برای کاهش زمان پخت لوبیا چشم بلبلی و بهبود طعم لوبیا کشف کند.

از زمان ورود به ایست لنسینگ، او خود را در بررسی اینکه چگونه ژنتیک طعم و بافت لوبیا چیتی گلستان خشک را تعیین می کند.

جذب کرده است. او بیشتر تحقیقات خود را در آزمایشگاه ژنتیک لوبیا خشک وزارت کشاورزی ایالات متحده در محوطه دانشگاه انجام می دهد.

اگرچه اغلب هنگام کاشت و برداشت گیاهان را در گلخانه یا مزرعه می بیند.

لوبیاها به دلیل سختی پختن یا داشتن سدیم یا قند بیش از حد در محصولات کنسرو شده شهرت بدی دارند، اما در واقع مواد همه کاره و غنی از پروتئین و مواد مغذی هستند.

ما در حال کار برای پرورش لوبیا قرمز هستیم که تهیه آنها در خانه برای مصرف کننده راحت تر است و بافت و طعم بهتری دارد.”

  • منابع:
    1. Biotechnology and Beans
  • تبلیغات: 
    1. کابلی که زمین را بر روی خود نگه خواهد داشت!
    2. ممنوعیت استفاده از ماشین ظرفشویی برای خانمهای باردار
    3. چگونه نوره مانع سرطان خون می شود؟
    4. حادثه تلخی که برای گلخانه ای پر از گل رز افتاد!