قالیچه سلیمان نبی اختراع شد!!

روزنامه ای چینی که اختراعات روز جهان را به نمایش می گذارد در یک خبر بسیار جالب و شگفت انگیز اعلام نموده است که عده ای از مهندسان چینی توانستند تا یک وسیله را طراحی و تولید نمایند که به مانند قالی سلیمان می تواند به پرواز در بیاید.

حیوانات خانگی

تب نگهداری از حیوانات خانگی در سالهای اخیر تندتر شده است و تجارت حیوانات خانگی هم به همین سبب رونق بسیاری را گرفته است به طوری که پیش بینی های بازار نشان می دهد که واردات کالاهای مورد نیاز حیوانات خانگی به زودی به تجارتی پرسود تبدیل خواهد شد. در سالهای اخیر نگهداری از حیوانات خانگی با شکل و شمایل جدیدتری وارد زندگی شهرنشین ها شده است.

پرده زبرا

با توجه به مدل های جدید پرده زبرا این پرده  برای اتاق خواب بسیار مناسب است زیرا این پرده در تنظیم نور اتاق کاربرد دارد و این مهمترین عامل برای انتخاب این مدل پرده ها است. وجود نور کافی و به اندازه، برای سلامتی انسان لازم است و باعث نشاط و سرزندگی می شود همچنین اتاق را از حالت نمور و تاریک دور می کند درست است که برای روشنایی اتاق می شود از لامپ های بیشتری استفاده کرد ولی نور طبیعی بسیار بهتر می باشد زیرا با خود ویتامین D وارد فضا می کند و برای سلامتی مفید است.

قیمت دستکش جوشکاری

همانطور که می دانید هر کار یا فعالیتی نیازمند به لباس و وسایل ایمنی مخصوص به آن می باشد. در بازار قیمت های مختلفی از دستکش جوشکاری وجود دارد که شما می توانید برای خرید دستکش جوشکاری آرگون و یا فروش دستکش جوشکاری چرم از متخصصین مربوطه در این حوزه مشاوره بخواهید و باید بدانید که قیمت دستکش جوشکاری بسیار مناسب می باشد و همگی می توانند آن را تهیه نمایند.

خرید دستمال کاغذی

دستمال انواع مختلفی را شامل می‌ شود که جنس آنها با همدیگر کاملا متفاوت است دستمال کاغذی قم تهران شیراز از جمله دستمالهای یکبار مصرف با کیفیت است که در برندهای گوناگون تولید آنها در حال پیشرفت است چون نیاز به آنها بسیار بالا می باشد دستمالهای کاغذی خود انواع مختلفی را شامل می ‌شوند که کیفیت آنها با همدیگر فرق می کند و این باعث تفاوت قیمت در بین آنها شده است و شما با خرید دستمال کاغذی به راحتی می توانید از آنها استفاده نمایید.