عجیب ترین حوله سفید هتلی در روزهای کرونایی کشف شد

حوله هتلی برای پاک کردن صورت شما پس از خوشبو شدن در نظر گرفته شده اند. صورت شما ظریف ترین پوست را دارد که حوله های صورت نیاز به توجه ویژه ای دارند.

حوله سفید هتلی برای پوست صورت، هر ماده ای قابل قبول نیست. به همین دلیل است که حوله هتلی از ملایم‌ترین موادی استفاده می‌کنند که روی پوست صورت صاف می‌شوند.

کتانی و میکروفیبر به آرامی روی پوست شما کار می کنند.به همین دلیل این مواد محبوب ترین مواد برای حوله های صورت هستند. تا آنجا که به اندازه مربوط می شود، آنها کوچکتر از حوله های حمام هستند و اندازه استاندارد آنها حدود 30 سانتی متر در 30 سانتی متر است.

انواع حوله هایی که در یک رستوران با غذاخوری خوب یا یک شام رسمی مناسب می بینیم، حوله های سر انگشتی نامیده می شوند.

حوله

اندازه حوله نوک انگشت معمولاً 11 اینچ در 18 اینچ است. اگرچه بسیاری از مردم آنها را به عنوان حوله دستی اشتباه ارزیابی می کنند، اما مطمئناً اینطور نیست.

حوله های نوک انگشت برای مجالس شیک تر و رسمی تر هستند. یک میز شام شکرگزاری کامل نیست مگر اینکه حوله های نوک انگشتی روی آن باشد. تا کردن خلاقانه در غذاخوری های رسمی نیز با استفاده از این حوله ها انجام می شود.

حوله های مو به طور خاص برای مراقبت از مو ساخته شده اند. اندازه حوله مو به اندازه حوله حمام معمولی نیست. برای طول های مختلف مو، اندازه های مختلف حوله موجود است.

در هنگام طراحی حوله مو، مواد مهم ترین دغدغه بود. ثابت شده است که میکروفیبر در جلوگیری از آسیب و زبری موثرترین است. از آنجایی که انواع موی حوله ها از میکروفیبر تشکیل شده اند، اصطکاک کمتری دارند و موهای شما سریعتر خشک می شوند.

به طور معمول، یک حوله پا در کف حمام نزدیک به دوش یا وان قرار می گیرد. بسیاری به این تشک حمام می گویند.

این حوله‌های مستطیلی شکل برای جذب آب از پاهای شما عالی هستند و می‌توانید هنگام استفاده از آن‌ها در کف حمام از بروز هرگونه حادثه ناگوار جلوگیری کنید. برخی از مردم به آنها تشک حمام می گویند.

اندازه تشک حمام 50 در 80 سانتی متر است. علاوه بر این، دو طرف متمایز وجود دارد که با یکدیگر متفاوت هستند. به کناره های این نوع حوله ها، سمت بالا و پایین می گویند.

سمت بالا نرمتر و لطیف تر از سمت پایین است. در مقایسه با دیگر تشک های کف حمام، آنها نیز با کفپوش های استاندارد متفاوت هستند