ظروف یکبار مصرف دندانپزشکی که موسیقی پخش می کنند

جرمگیر اولتراسونیک: این ظرف یکبار مصرف دندانپزشکی برای از بین بردن جرم دندان با ایجاد ارتعاشاتی که خارج از محدوده شنوایی انسان طنین انداز می کند، استفاده می شود.

کشیدن فورسپس: فورسپس یکی از ظروف یکبار مصرف دندانپزشکی است که دندانپزشکان برای برداشتن دندان از آن استفاده می کنند. این کلمه از کلمات لاتین “ex-” به معنای کندن یا بیرون کشیدن و -tract (که این معنی را نیز دارد) گرفته شده است.

آسانسور دندانپزشکی: آسانسور دندان ابزاری است که برای بلند کردن دندان قبل از کشیدن دندان استفاده می شود. با فکر کردن به نحوه عملکرد آن به راحتی می توان آن را به خاطر آورد، زیرا این ابزار به کشیدن دندان کمک می کند و به کاهش تروما در ناحیه دهان پس از جراحی کمک می کند.

ظروف

سرنگ آب هوا: سرنگ دندان یکی از رایج ترین ظروف یکبار مصرف دندانپزشکی است که توسط دستیار دندانپزشک استفاده می شود. این اجازه می دهد تا هوا یا آب به داخل حفره دهان تزریق شود و می توان آن را در استفاده معمولی آن تشخیص داد زیرا دو لوله وجود دارد که از هر طرف با زاویه بیرون می آیند تا امکان تزریق مایع را فراهم کنند.

ابزار دندانپزشکی هو فریدی: با هر استفاده، سطح بالایی از مهارت در ابزارهای دندانپزشکی ما آشکار می شود. Hu-Friedy 80٪ از فرآیند تولید را با دست تکمیل می کند و در قالب گیری، درمان و تیز کردن آنها بسیار دقیق است که آنها را به صنعتگران ابزار دندانپزشکی تبدیل می کند.

تیز کردن و باز کردن ابزارهای دندانی Hu-Friedy هم برای دندانپزشک و هم برای بیمار مهم است. از نقطه نظر بالینی، دندانپزشکان و بیماران با فشار کمتری برای برداشتن جرم راحت تر هستند.

هنگامی که از ابزارهای تیز Hu-Friedy استفاده می شود، زمان کمتری طول می کشد تا عمل تکمیل شود و آنها را روی بافت لثه نیز بهتر می کند.

سکته های مکرر می تواند باعث تحریک بافت ها شود که می تواند منجر به عقب نشینی خطوط لثه یا حتی از دست دادن استخوان در موارد شدیدی شود که پس از تماس طولانی مدت با سطوح دندان در حین مسواک زدن هیچ مداخله ای انجام نمی شود.