طوطی نر + قیمت خرید فروش

طوطی نر پرنده ای است که هم در طبیعت زندگی می کند و هم عده ای با نگهداری در قفس و خرید و فروش آن به یک منبع درآمد و سود می رسند. قیمت خرید طوطی نر تا حدود زیادی به نژاد آن بستگی دارد و برای تولید مثل باید در کنار طوطی ماده نگهداری شود. کسانی که شغل آنها خرید و فروش طوطی می باشد، با فراهم کردن شرایط مناسب، در محیط مناسب امکان زاد و ولد این پرنده ی تخم گذار را فراهم می کنند تا به کسب و کار خود نیز رونق دهند.

طوطی نر + قیمت خرید فروش

طوطی نر

طوطی نر پرنده ای پرانرژی و فعال است که نیاز به فعالیت و تخلیه انرژی دارد، طوطی نر علاوه بر قفس به فضای امن و مناسب در بیرون از قفس برای بازی و فعالیت نیاز دارد تا بتواند جست و خیز کند و بال هایش را کش و قوس دهد. طوطی نر که رنگ آن معمولاً سبز می باشد یکی از زیباترین انواع پرندگان خانگی است و به خاطر رنگ سبز زیبایش، اجتماعی بودن و توانایی بالایی که در حرف زدن و تقلید صدای آدمها دارد خیلی پرطرفدار و محبوب است، البته نگهداری از این پرنده کار هرکسی نیست و به شرایط خاصی نیاز دارد.

ویژگی‌های طوطی نر

این پرنده خیلی بازیگوش و باهوش می باشد و به فعالیت و بازی زیادی در طول روز نیاز دارد؛ وگرنه حوصله اش خیلی زود سر می رود. طوطی نر نیاز به توجه دائم شما و سایر اعضای خانواده دارد و اگر زیاد تنها بماند یا به آن بی توجهی شود دچار انواع مشکلات رفتاری مثل نوک زدن، جویدن و خرابکاری می شود. اگر به اندازه ی کافی برای طوطی نر وقت گذاشته شود و هر روز بازی و فعالیت داشته باشد پرنده ای بسیار دوست داشتنی، وفادار و همراه و همنشین خواهد بود. این پرنده برخلاف خیلی از طوطی ها مثل کاسکو که تنهایی رو ترجیح می دهد اصلاً پرنده خجالتی نیست و دوست دارد با آدمها دوست شود و با آنها معاشرت داشته باشد.

طوطی نر سفید

طوطی نر سفید این پرنده بسیار حساس می باشد و به مراقبت بیشتری نیاز دارد که تنها علاقه مندان به طوطی نر سفید می توانند به خوبی از آن نگهداری نمایند. نمونه های مختلفی از طوطی در سراسر جهان پرورش پیدا می کند که زیبایی منحصر به فردی داشته و می توان با کمی صبر و حوصله به آنها حرف زدن نیز آموزش داد. طوطی نر سفید بسیار زیبا و دوست داشتنی است و عده ی زیادی به خاطر علاقه ای که به حرکات موزون این پرنده ی زیبا و صدای دلنشین آن دارند به صورت خانگی در قفس از آن نگهداری می نمایند‌. همچنین نگهداری از این پرنده در قفس و خانه آداب و شرایط خاص خود را دارد که بهتر است هر شخصی قصد نگهداری از این پرنده را دارد روش پرورش آن را نیز آموزش ببیند.

ویژگی های طوطی نر سفید

این پرنده دارای هوش بالایی بوده و به راحتی میتواند حرف زدن را نیز آموزش ببیند و همچنین به آسانی اهلی شده و در دوران بلوغ اگر هنگام دست زدن به آن احتیاط نکنیم می تواند با منقار خود دست ما را گاز بگیرد اگر زیاد دور آن را شلوغ کنیم بعد از گذشت یک مدت در سکوت آرام گرفته و رام می گردد. آن پرنده ای است که تقریباً شلوغ و پر سر و صداست پس بهتر است روش رام کردن آن را نیز آموزش ببینید. طوطی نر سفید از لحاظ شکل ظاهری کاملاً به رنگ سفید می باشد و حتی بر خلاف سایر انواع طوطی از داشتن طوق دور گردن نیز محروم می باشد، قد و هیکل و دم و بال های این پرنده تقریباً شبیه سایر انواع طوطی می باشد و این پرنده بیشتر ساعات روز را تقریباً مشغول آواز خواندن و حرکت و شیطنت کردن می باشد.

طوطی نر ملنگو

طوطی نر ملنگو این نوع از پرنده ها بسیار حساس هستند و برای اینکه همیشه شاد و سرحال باشند باید مدت زمانی را در بیرون از قفس مشغول بازی و فعالیت باشد، طوطی نر ملنگو به توجه و معاشرت با شما و سایر اعضای خانواده نیاز دارد، در غیر این صورت طوطی افسرده و غمگین می شود و دچار مشکلات رفتاری متعددی می گردد. طوطی ملنگو قابلیت پرواز خیلی خوبی دارد و حتی بعد از چیدن با پرهای اضافی اش هم می تواند پرواز کند، بنابراین اگر پرنده تان را بیرون از خانه می برید حتما از قلاده پرواز استفاده کنید یا آن را در قفس پرنده قرار دهید از فرار کردن و گم شدنش جلوگیری کنید. این پرنده عاشق بازی کردن با اسباب بازی نیز است و به همین خاطر خوب است که تعداد زیادی اسباب بازی برایش در قفس قرار دهید تا از لحاظ فیزیکی و ذهنی نیز مشغول و سرگرم باشد.

دلایل محبوبیت طوطی نر ملنگو

این پرنده با صاحب خود به طور غیر مستقیم شوخی می کند و با انجام برخی رفتارها و حرکات غیرعادی و غافلگیر کننده مخاطبش را از سورپرایز می کند، و اگر شما نیز تجربه ی نگهداری از این پرنده را به دست آورید به احتمال خیلی زیاد به آن علاقه مند می شوید و هرگز از خرید خود پشیمان نمی شوید زیرا به خوبی می دانید حتی اگر آن پرنده را از قفس آزاد کنید خاطره ی شیرین ایام خوش نگهداری از آن پرنده همواره شما را به وجد می آورد. اگر در شرایط مناسبی نگهداری شود بسیار پر جنب و جوش و پر انرژی است و به نوعی ما را با رفتار با نمک و حرکات موزون و نمایشی خود به یاد شعر «طوطی من مرغک خوش خوان من٫ ترجمان فکرت و افکار من» می اندازد. این پرنده خیلی خودش را برای بینندگانش لوس می کند و به نحوی سر مخاطبش شیره می مالد تا مخاطب تحریک شود به آن دست بزند اما فقط کافی است دست خود را به سوی آن دراز کند تا نه تنها مانند اسب سرکشی رم بکند بلکه دست او را هم گاز بگیرد.

طوطی نر برزیلی

طوطی نر برزیلی طوطی نر برزیلی با ظاهر رنگی و‌ جذابش جزو بهترین انتخاب های پرندگان زینتی است، در این مطلب به بررسی این پرنده ی زیبا، که یکی از اعضای خانواده طوطی هاست می پردازیم. طوطی های برزیلی در گله های کوچک زندگی می کنند و میوه، سبزیجات، علف و دانه می خورند، همچنین طوطی نر برزیلی سیاه بالدار حشرات و انجیر می خورد.