طوطی نر سفید سبز بزرگ

طوطی یکی از پرنده های بسیار جذاب و زیبایی می باشد که امروزه اکثر افراد آن ها را در خانه خود نگهداری می کنند در واقع طوطی نر که به رنگ سبز و سفید می باشد در سایز بزرگ یکی از زیباترین و جذاب ترین پرندگان می باشد که شما می توانید از آن استفاده نمایید.

در واقع این پرنده ها جنبه تزیینی به همراه دارند و استفاده آنها فقط جنبه سرگرمی را برای شما خواهد داشت این نوع از طوطی های نر بسیار جذاب و زیبا هستند طوطی نر سفید جزء زیباترین پرندگان در حال حاضر شناخته شده است که کاملاً خارق العاده است.

طوطی نر سفید سبز بزرگ

قیمت طوطی نر

قیمت طوطی نر امروزه در بازار بهترین طوطی نر با کیفیت بالا و کاملاً جوان با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسد این طوطی نر جوان علاوه بر این که زیبایی و رنگ بندی خارق العاده را به همراه دارد می‌تواند برای شما یک طوطی سخنگو نیز باشد.

طوطی جزء پرندگان رنگارنگ به حساب می آیند که در مناطق گرمسیر و جنگل هایی که باران بسیار فراوانی در آن وجود دارد زندگی می کنند ناگفته نماند که برخی از آنها نیز در مناطق سرد و آب و هوای سرد زندگی خواهند کرد.

طوطی ها دارای گونه های متعددی هستند اکثر طوطی ها وحشی می باشند اما انسان ها از زمان های بسیار دور شروع به نگهداری این حیوان و پرنده نموده اند طوطی های نر دارای منقار خمیده می باشند.

به همین خاطر است که بعضی مواقع به آنها منقار قلابی هم گفته می شود اصول رنگ بندی طوطی ها با هم متفاوت هستند برخی از طوطی ها صحبت می‌کنند و برخی ها رنگ های بی شمار را به همراه دارند.

اما برخی از طوطی ها از نژاد های متفاوت تک رنگ و یا دو رنگ هستند به صورت کلی طوطی نر یکی از بهترین و زیباترین طوطی هایی می باشد که در هر رنگی قرار بگیرد جذابیت و زیبایی فراوانی را به همراه دارد که امروزه افراد بسیار زیادی آنها را در خانه نگهداری می کنند.

این پرندگان جذابیت فراوان را برای آنها به همراه دارند برای نگهداری از این طوطی ها در منازل حتما شما باید به نکات بسیار مهم و اصولی توجه نمایید تا با توجه به این نکات اصولی و مهم بتوانید پرنده خوبی را خریداری کنید.

طوطی نر سبز

طوطی نر سبز همانطور که برای شما بیان کرده ایم طوطی نر که به رنگ سبز می باشد یکی از بهترین و عالی ترین طوطی هایی است که امروزه دارای طرفداران بسیار فراوانی می باشد.

در واقع امروزه طوطیان جزء پرندگان بسیار جذاب و زیبا بوده و رنگ بندی بسیار فراوانی را دارد که توانسته است نظر همه افراد را به خود جلب نماید.

برخی از طوطی ها پر سر و صدا و برخی ها ساکت می باشند برخی ها بسیار شلوغ و برخی یا محافظه کار هستند این می تواند جزو خصوصیات منحصر به فرد هر یک از این طوطی ها به حساب آید اصولا طوطی های جوان و نابالغ در زمان بالغ شدن و یا در فصل جفتگیری پرخاشگر می باشند که در آن زمان نیاز به توجه و نگهداری بیشتر دارند.

اگر شما قصد تهیه و نگهداری این پرندگان جذاب و زیبا را به همراه دارید حتما باید ویژگی ها و رفتارهای طوطی ها را بدانید تا به خوبی از آنها نگهداری نمایید.

یکی از ویژگی های بسیار مهم این طوطی ها اجتماعی بودن آن می باشد برخی از پرندگان کاملاً اجتماعی هستند اما برخی دیگر درصد اجتماعی بودن آنها بسیار کم است.

اما درصد بیشتر طوطی ها پرندگانی هستند که اجتماعی می باشند در واقع اجتماعی بودن به آن معنا نیست که با شما به راحتی برخورد کنند و به شما نزدیک بشوند برخی از آن‌ها باهوش هستند و تمامی حرکات شما را زیر نظر می گیرد.

احساس شما نسبت به خودشان تشخیص می دهند شما در برخورد با این طوطی ها باید به خوبی عمل کنید که آنها جزئی از خانواده شما می باشند.

این گونه است که شما می‌توانید به راحتی یک روز خوبی را سپری کنید و همه چیز به خوبی پیش برود و مشکلی برای شما و طوطی ایجاد نشود یکی از ویژگی بسیار مشابه در تمامی طوطیان است که آنها کاملاً نامرتب می باشند و به خوردن غذا علاقه بسیار زیادی دارند.

طوطی نر سخنگو

طوطی نر سخنگو امروزه در اکثر خانه ها که به پرندگان علاقه مند هستند طوطی وجود دارد طوطی نر سخنگو می باشد این طوطی ها می توانند به خوبی با شما صحبت کنند اما این به آن معنا نیست که تمامی کلمات را به خوبی بیان نمایند.

بلکه آنها کلماتی را طوطی وار بیان می نمایند طوطی نر سخنگو یکی از بهترین و زیباترین طوطی هایی بوده است که امروزه شما می توانید به خوبی و از آن در خانه های خود نگهداری نمایید.

سخن گفتن با این طوطی های نسبتا می تواند کاملاً سرگرم کننده باشد این طوطی ها که به راحتی می تواند کلمات را از شما آموزش ببینند و آن ها را بیان کنند.

طوطی نر ایرانی

طوطی نر ایرانی طوطی نر ایرانی یکی از بهترین و زیباترین پرنده می باشد که امروزه در ایران تولید شده است در واقع نژاد اصلی طوطی برای کشورهای آسیایی و استرالیایی و آفریقایی می باشد.

در جنگل های استوایی آنها زندگی می کنند و به صورت کاملاً عادی بر روی آن جنگل ها و درخت ها زندگی خوبی را سپری می نمایند اما یک نژاد این طوطی در ایران می باشد که در ایران زاد و ولد کرده و توانسته اند زاد و ولد کنند.

اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که می خواهید این پرندگان را به صورت عمده خریداری کنید ما می توانیم به شما یک واحد فروش را معرفی کنیم که شما با مراجعه به آن واحد فروش می توانید این محصولات را با قیمت بسیار مناسب و پایین تر از قیمت بازار خریداری کنید.

مرکز ما تمامی این پرندگان را با کیفیت بالا و کاملا سالم و جوان به دست شما عرضه می نمایند در واقع در این مرکز تمامی آنها توسط افراد و دامپزشک هایی که در امور فعالیت می کنند چکاب شدند و سلامت آنها تضمین شده است.

در هنگام خرید تمامی آموزش های لازم را به شما ارائه می دهند تا شما بتوانید به خوبی از آن نگهداری و مقدار مواد غذایی لازم را به آنها بدهید.

تا از غذاهای بسیار مقوی و خوبی برخوردار هستند و غذای آنها مخصوص می باشد و شما باید نوع غذاهایی که با آنها می دهید کاملاً آگاهی لازم داشته باشید.