صابون ابرو تریاکی که در بین مردم افغانستان طرفداران زیادی دارد

صابون مایع: صابون مایع با همان فرآیند صابون جامد داغ مانند ساون د مارسی ساخته می شود. تفاوت فقط در استفاده از پتاس به جای سود سوزآور ناشی می شود.

بنابراین صابون به جای جامد شدن مایع باقی می ماند. درست مانند یک صابون داغ جامد، می توان به منظور رنگ آمیزی، خوشبو کردن یا غنی سازی صابون مایع افزودنی هایی ایجاد کرد.

مزیت صابون ابرو تریاک این است که حاوی گلیسیرین است که به طور طبیعی توسط صابون سازی تولید می شود. این باعث می شود آن را بر روی پوست نرم تر از برخی از صابون های جامد (به خصوص صابون های بدون مواد افزودنی) کنید.

صابون

انواع صابون های طبیعی که وجود دارند کدامند؟ صابون محصولی است که هر روز برای مصارف مختلفی استفاده می شود: برای بدن، مو، ظروف، لباسشویی، نگهداری از خانه… انواع مختلفی از صابون وجود دارد، بسته به نوع استفاده از آن.

با توجه به ترکیب یا روش ساخت آن. در حالی که برخی از آنها منشاء جغرافیایی خاص خود را دارند (مانند صابون حلب یا صابون مارسی)، با این حال با ترکیب آنها از یکدیگر متمایز می شوند.

La Compagnie du Savon برای تشخیص صابون طبیعی و درک لیست مواد تشکیل دهنده، همه چیز را توضیح می دهد.

صابون سازی سرد: برای تهیه صابون جامد طبیعی دو روش وجود دارد: صابون سازی سرد و صابون سازی گرم. از روش سرد برای حفظ خواص روغن های گیاهی استفاده می شود که دمای بالا را به خوبی تحمل نمی کنند. این مورد برای مثال روغن بادام شیرین است.

برای طراحی یک صابون فرآیند سرد، ابتدا باید روغن گیاهی را با یک سورفکتانت مخلوط کنید، به طور کلی صابون سازان از سودا (سدیم) استفاده می کنند.

این مخلوط با یک واکنش شیمیایی اجازه می دهد تا گلیسیرین طبیعی ایجاد کند که بافت کرمی را به صابون می آورد. سپس می توانید مواد دیگری مانند اسانس، عسل، موم زنبور عسل، عطر و غیره را اضافه کنید.

سپس مخلوط را در قالب های صابون می ریزند. صابون ها قبل از استفاده باید حدوداً 4 تا 8 هفته استراحت کنند. این زمان به صابون اجازه می دهد تا کاملا جامد شود.