زنی بر روی تاب ریلکسی کودک به خواب ابدی فرو رفت

تاب ریلکسی در اوایل 1450 قبل از میلاد در یونان باستان وجود داشت. آنها ابتدایی بودند و از چوب و طناب آویزان از درخت ساخته شده بودند. در سال 1859، اولین زمین بازی عمومی در منچستر، انگلستان افتتاح شد که محبوبیت ست های چرخان در فضای باز را در سراسر جهان گسترش داد.

تاب ریلکسی کودک یک تاب بسیار راحتی می باشد که کودکان را می تواند برای مدت طولانی به خود سرگرم کند برای راحتی و بازی کودکان انتخاب بسیار مناسبی می باشد.

پارک گلدن گیت سانفرانسیسکو در سال 1887 افتتاح شد و به اولین زمین بازی ایالات متحده تبدیل شد. در این زمان، ست های تاب ریلکسی در فضای باز ساختارهای خود را حفظ می کردند و دیگر به درختان بسته نمی شدند. طرح ها نیز ایمن تر و استاندارد شدند.

در دوران پس از جنگ جهانی دوم، ست های تاب خانگی در حیاط خلوت خانواده های مرفه آمریکایی ظاهر شد.

تاب

تاب خوردن چیزی است که مردم وقتی به روزهای گذشته گوش می دهند به آن فکر می کنند. این تاب ها جذابیت زیادی دارند و همچنین می توانند برای کودکان شما بسیار سرگرم کننده باشند.

اطمینان حاصل کنید که تمام طناب ها و زنجیرها به خوبی وصل شده اند و بررسی کنید که آیا وزن آن دو برابر وزن یک بزرگسال را تحمل می کند تا در سمت امن تر قرار بگیرید. صندلی باید در حدود 18 تا 24 اینچ از زمین آویزان شود.

در حالی که این کار دشواری نیست، اگر حتی اندکی از نحوه انجام آن مطمئن نیستید، بهتر است با یک متخصص تماس بگیرید. وقتی در میانه چرت بعدازظهر خود هستید، نمی خواهید زمین بخورید!

عاشق تاب ریلکسی هستید و نمی توانید منتظر نصب آن در خانه خود باشید؟ برای الهام گرفتن بیشتر، با یک طراح HomeLane ارتباط برقرار کنید!