زنی با جوراب توری کودک جواهرات میلیاردی مادرشوهرش را به سرقت برد

جوراب توری کودک یکی از بهترین انتخاب های جوراب برای بچه ها است. این نوع جوراب ها دارای قسمت بالایی هستند که زیر زانوها متوقف می شود.

بچه‌ها می‌توانند آن‌ها را حتی از بالای لایه حرارتی پایه‌شان به سمت بالا بکشند، و این باعث می‌شود که بیشتر بیدار بمانند و پاها را سرد نگه دارند. همانطور که اشاره شد، آنها برای آب و هوای گرم، به ویژه برای دوچرخه سواری ایده آل هستند.

برخی از جوراب های اسکی با پشم مرینو سی و چهار درصد ساخته می شوند که نوعی پشم منحصر به فرد است که از گوسفند مرینو رشد می کند. این پشم نازک تر و نرم تر از پشم معمولی است و آن را در برابر پوست راحت تر می کند

چروک ها و خمیدگی های ذاتی الیاف، هوا را وقتی بیرون سرد است به دام می اندازند و شما را گرم نگه می دارند. وقتی هوا در فضای باز گرم است، عرق را سریع از پوست دور می کند و شما را خنک و خشک نگه می دارد.

جوراب

الیاف مرینو ممکن است تا UPF 20+ اشعه های مضر خورشید را بسته به نحوه ریسندگی و رنگرزی پشم مسدود کند. علاوه بر این، پشم مرینو برای هر فعالیت در فضای باز، صرف نظر از فصل، ایده آل است. هر فیبر به تنظیم دمای بدن، انتقال عرق به صورت بخار و از بین بردن بوها به طور ارگانیک کمک می کند.

جوراب های مچ پا بدون نمایش جوراب هایی هستند که درزهای قابل مشاهده ای ندارند و درست زیر مچ پا قرار می گیرند. آنها محبوب هستند، زیرا پس از پوشیدن کفش، جوراب معمولاً با باز شدن کفش پنهان می شود.

جوراب‌های مچ پا بدون نمایش در زمینه‌های ورزشی محبوب هستند، اما برای لباس‌های معمولی معمولی کودکان مانند رفتن به باشگاه یا بازی در پارک نیز فوق‌العاده هستند.

در حالت ایده آل، این نوع جوراب ها انتخابی عالی برای هوای گرم و آفتابی هستند. آنها به خوبی با کفش های کتانی، کفش های کتانی و حتی کفش های مجلسی ست می شوند، بنابراین بسیار متنوع هستند و با لباس های غیر رسمی و رسمی مطابقت دارند.

ه عنوان مثال، پوشیدن آن ها با یک شلوار چینی بلند (با سجاف آن کمی تا شده) یا شلوار چینی کوتاه بسیار مد است.

اگر به هر دلیلی در پوشیدن جوراب فرزندان خود با مشکل مواجه هستید، جوراب‌های بدون نمایش مچ پا شروعی عالی هستند زیرا معمولاً نازک هستند و پا را به طور کامل نمی‌پوشانند.

در نتیجه، برای کودک شما کمتر قابل توجه است و به آرامی او (و پاهایش) را تا ایده پوشیدن منظم جوراب گرم می کند.