زنی با استفاده از میله پانچ توانست از دیوار چین عبور کند

آشنایی با انواع میل پرده: میله کلید آویزان کردن بیشتر انواع پرده ها و پارچه های استاندارد است. بسته به نوع میله ای که انتخاب می کنید، آنها معمولاً توسط حلقه ها، حامل ها، حلقه ها یا جیب ها متصل می شوند.

میله های پرده دارای طیف وسیعی از سبک ها و قیمت ها هستند، از میله های انبساط ارزان قیمت گرفته تا میله های تزئینی با طول سفارشی.

میله پرده موتوری: مدرن ترین نوع پرده، میله موتوردار ممکن است شما را به هتلی مجلل که به سبک معاصر تزئین شده است، بیاندازد.

این نوع میله مانند میله پانچ هم به دلیل ظاهر براق و هم به دلیل راحتی، به یک انتخاب محبوب برای صاحبان خانه تبدیل می شود. این دستگاه از راه دور کنترل می‌شود.

میله

بنابراین می‌توانید پرده‌های اتاق نشیمن یا اتاق خواب خود را از راحتی مبل یا تخت خود باز و بسته کنید، و برخی از مدل‌های سطح بالاتر نیز دارای گزینه‌های کنترل صوتی هستند.

همچنین گران‌ترین میله‌ها است و دارای محدودیت‌هایی در وزن است که باید هنگام خرید این نوع میله‌ها در نظر گرفته شود.

انتخاب میله پرده: هنگام انتخاب میله پرده برای خانه خود، باید چند فاکتور را در نظر بگیرید و سؤالاتی را که باید از خود بپرسید.

برای چه اتاقی است؟ چه هدفی را دنبال خواهد کرد؟ آیا به دلایل عملی پرده ها را نصب می کنید یا صرفاً تزئینی خواهند بود؟ مدل و جنس پرده ها چیست؟ پاسخ به این سؤالات به شما کمک می کند تا مشخص کنید که چه نوع پرده ای برای فضا و نیازهای شما مناسب است.

به عنوان مثال، فرض کنید به دنبال یک میله پرده برای پنجره آشپزخانه خود هستید. اگر یک پنجره نسبتا کوچک است و قصد دارید از یک پرده کافه توری به سبک قدیمی استفاده کنید، میله کششی بهترین گزینه است، هم به دلیل اندازه پنجره و هم به دلیل سبک و وزن پرده.

میله دوتایی معنایی ندارد و میله تراورس هم معنی ندارد. پاسخ به سوالات بالا به شما کمک می کند تا انتخاب مناسب را محدود کرده و بهترین گزینه را برای پنجره خود انتخاب کنید.