زنی از صابون ضد جوش علاج برای جلوگیری از جوش آمدن شیر استفاده کرد

صابون روغن زیتون: صابون روغن زیتون فاقد هرگونه ماده شیمیایی است. صابون های معمولی ممکن است حاوی پارابن، عطر و بسیاری از مواد شیمیایی باشند.

صابون روغن زیتون که ترجیح داده شده ترین نوع صابون طبیعی است، حاوی بسیاری از مواد معدنی و ویتامین های K، E، D است.

صابون روغن زیتون مانند صابون ضد جوش علاج تحریکات پوستی را برطرف می کند. از آنجایی که روغن زیتون روغنی است که بهترین تعادل pH را دارد، برای انواع پوست مناسب است. قیمت صابون روغن زیتون 49.90 لیر در هر 100 گرم است و با توجه به مقدار محصول متغیر است.

صابون روغن زیتون دانه قهوه: صابون روغن زیتون دانه قهوه تولید شده با روغن زیتون فوق بکر 100% خالص و درجه یک، مناسب برای شستشوی مو، دست، صورت و کل بدن می باشد.

با خاصیت لایه برداری بدون تحریک پوست، مراقبت لازم را به پوست شما می دهد. پوست رنگ پریده و فرسوده را احیا می کند و ظاهری روشن و سفت به آن می بخشد.

صابون

ذرات قهوه کثیفی را از سطح پوست پاک می کند و به پوست اجازه می دهد به راحتی نفس بکشد و خود را تجدید کند. همچنین می توان آن را برای مشکل سلولیت ترجیح داد.

صابون روغن زیتون انبه: این محصول که ترکیبی معجزه آسا از کره انبه و روغن زیتون است با خاصیت نرم کنندگی طبیعی خود متمایز است. دارای خاصیتی است که با توانایی اکسیداتیو بالای خود پوست را بازسازی می کند.

صابون روغن زیتون با انبه، صابون موثری که در تمام فصول سال قابل استفاده است با خاصیت تسکین دهنده، مرطوب کنندگی و محافظتی، پوست را نرم کرده و از تحلیل سلول های پوست می کاهد.

صابون روغن زیتون به همراه انبه که خاصیت لایه برداری برای پوست های چرب ایجاد می کند، پوست های خشک را مرطوب کرده و پوست شما را روشن نشان می دهد.

صابون آلوئه ورا: آلوئه ورا یک گیاه دارویی با اثرات مثبت قوی برای پوست شما است. صابون آلوئه ورا که به راحتی می توانید آن را برای درمان آفتاب سوختگی انتخاب کنید، برای جلوگیری از پیری و متعادل کردن میزان چربی پوست، خاصیت مرطوب کنندگی برای پوست های خشک و پوست های چرب دارد.