دختر افغانستانی با حنا رو دست از دیوار چین عبور کرد

برگ گیاه حنا حاوی مقدار محدودی مولکول لاوسون است. در نتیجه، هنگامی که پودر به صورت خمیری مخلوط می شود، این شسته شدن مولکول رنگ در مخلوط تنها برای دو تا شش روز اتفاق می افتد.

اگر خمیر در چند روز اول پس از اختلاط استفاده نشود، می توان آن را تا چهار ماه منجمد کرد تا رهاسازی رنگ متوقف شود تا ذوب شود و در زمان بعدی استفاده شود.

محصول حنا رو دست بسته بندی شده تجاری که می توانند بیش از هفت روز بدون نگهداری در یخچال یا انجماد پوست را لکه دار کنند حاوی مواد شیمیایی دیگری به جز حنا هستند که ممکن است برای پوست خطرناک باشد.

پس از انتشار اولیه هفت روزه رنگ لاوسون، برگ حنا صرف می‌شود، بنابراین هر رنگی که توسط این مخروط‌های تجاری پس از این بازه زمانی روی پوست ایجاد شود، در واقع نتیجه ترکیبات دیگر محصول است.

این مواد شیمیایی اغلب بر روی بسته بندی فاش نمی شوند و دارای طیف گسترده ای از رنگ ها هستند که به نظر می رسد لکه رنگی طبیعی است که توسط رنگ هایی مانند پیکرامات سدیم تولید می شود.

حنا

این محصولات اغلب حاوی حنا نیستند. بسیاری از خمیرهای حنای تقلبی مانند اینها و موارد دیگر برای فروش امروزه وجود دارند که به اشتباه به عنوان طبیعی، خالص یا ارگانیک به بازار عرضه می شوند و همگی حاوی مواد افزودنی ناشناس بالقوه خطرناک هستند.

مدت زمانی که یک خمیر از پیش ساخته شده به دست مصرف کنندگان می رسد معمولاً بیشتر از پنجره هفت روزه رهاسازی رنگ حنا است، بنابراین به طور منطقی می توان انتظار داشت که هر مخروط از پیش تولید انبوهی که به صورت منجمد ارسال نشود. یک گونه شیمیایی تقلبی بالقوه مضر است.

حنا فقط سه روز پس از استفاده، پوست را در بلوغ کامل، یک رنگ، رنگ قهوه ای متمایل به قرمز رنگ می کند.

حنای تازه پودر شده، برخلاف خمیر از قبل مخلوط شده، می تواند به راحتی به سراسر جهان حمل شود و سال ها در بسته بندی در بسته نگهداری شود.