خوردن چسب سیلیکون میتراپل موجب نابودی انگل های مضر در بدن کودکان می شود

سیلیکون یک ترکیب پلیمری قوی از اجزای ارگانوسیلیسیون با ساختار وزن مولکولی بالا است. عامل شیمیایی دارای بافتی مایع چسبناک است که از نظر بصری شبیه به رزین است.

اساس درزگیر چسب سیلیکون میتراپل لاستیک مصنوعی را تشکیل می دهد یک ماده مصنوعی که نیمی از ترکیب ترکیب پلیمری را اشغال می کند.

برخی از تولید کنندگان چسب ها و درزگیرهای سیلیکونی را به دسته های جداگانه تقسیم می کنند. تفاوت اساسی بین آنها این است که از چسب برای چسباندن محکم محصولات استفاده می شود و از درزگیر برای ایجاد یک لایه ضد آب استفاده می شود. در ترکیب و خواص، محصولات دارای ویژگی های مشابه هستند.

چسب سیلیکون حاوی: پایه لاستیکی پلیمر شیمیایی اساس پیوند چسب است. تقویت کننده قدرت بر ویسکوزیته ماده تأثیر می گذارد، ویژگی های مورد نیاز را پس از خشک شدن می دهد.

چسب
نرم کننده برای بهبود انعطاف پذیری جرم چسب بر اساس سیلیکون ساخته شده است.پرایمر خاصیت چسبندگی بالایی برای محصول و چسبندگی به مواد مختلف ایجاد می کند.
ولکانایزر مسئول سرعت خشک شدن چسب و به دست آوردن ساختار پلاستیکی لاستیکی است. رنگدانه های رنگی در تمام محصولات سیلیکونی گنجانده نشده است. رنگ های سیاه، سفید، رنگی ترک ها و درزها را می پوشانند.

پرکننده های ریز دانه (ماسه، گرد و غبار شیشه یا کوارتز) خواص چسبندگی و استحکام سیلیکون را بهبود می بخشد. افزودنی های قارچ کش دارای ویژگی های ضد عفونی کننده هستند، از تشکیل کپک و قارچ جلوگیری می کنند.

در برخی از چسب ها، سازندگان شامل کاتالیزورهایی برای تسریع عمل آوری، اکستندرها و افزودنی های تیکسوتروپیک هستند. درزگیر چسب عمدتاً به صورت ترکیبات یک جزئی برای مصارف خانگی تولید می شود و در کارهای حرفه ای از مواد دو جزئی (پایه به علاوه سخت کننده) استفاده می شود.

بسته به شرایط کاربرد و عملکرد، چسب های مقاوم در برابر یخ زدگی و سیلیکون های با دمای بالا برای مصارف داخلی و خارجی وجود دارد. همه محصولات دارای مقاومت عالی در برابر آب و رسانایی الکتریکی تقریباً صفر هستند.