حراج یونیت دندانپزشکی اژاکس به مناسبت روز مادر در تهران

تعریف صندلی دندانپزشکی: صندلی دندان عمدتا برای جراحی دهان، معاینه و درمان بیماری های دهان استفاده می شود.

یونیت دندانپزشکی اژاکس بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و ساختار اصلی آن به 8 قسمت تقسیم می شود. صفحه زیرین کل دستگاه روی زمین ثابت می شود و صفحه زیرین از طریق تکیه گاه به قسمت بالایی یونیت دندانپزشکی متصل می شود.

عملکرد یونیت دندانپزشکی توسط کلید کنترل روی پشتی صندلی کنترل می شود. اصل کار آن این است که سوئیچ کنترل موتور را راه اندازی می کند و مکانیزم انتقال را به حرکت در می آورد تا قسمت های مربوطه یونیت دندانپزشکی را حرکت دهد.

با توجه به نیازهای درمان، یونیت دندانپزشکی می تواند با دستکاری دکمه سوئیچ کنترل، اقدامات بالا آمدن، افتادن، پیچیدن، پیچیدن و تنظیم مجدد را تکمیل کند.

یونیت

واحد دندانپزشکی: نصب تجهیزات هر یونیت دندانپزشکی صندلی ممکن است متفاوت باشد، اما یک روند کلی وجود دارد. تقریباً تمام دستگاه های درمان دهان مجهز به سیستم ساکشن دندان، قفسه ابزار و ابزار مورد نیاز برای مراقبت از بیمار هستند. این شامل:

دسته یونیت دندانپزشکی : شامل توربین، زاویه خم کن و میکروموتور برای سوراخ کردن سریع دندان، تفنگ بادی یونیت دندانپزشکی : برای خشک کردن نواحی خاص در دهان استفاده می شود

جرم گیری دندانو  صندلی زیبایی بخش مهمی از یونیت دندانپزشکی است. دندانپزشک با بیماران روی یونیت دندانپزشکی مشورت می کند. ارتفاع و شیب تمامی صندلی های دندانپزشکی و موقعیت تکیه گاه ها قابل تنظیم است

یونیت دندانپزشکی چگونه کار می کند؟ چندین عنصر برای در نظر گرفتن وجود دارد: تامین هوای فشرده: یونیت های دندانپزشکی معمولاً از سیستم هایی استفاده می کنند که به هوای فشرده نیاز دارند.

برای انجام این کار، آنها به یک کمپرسور هوا یا یک شبکه متمرکز هوای فشرده متصل می شوند. یک کمپرسور معمولا بین 8 تا 10 بار فشار را در خروجی مخزن وارد می کند که برای تجهیزات دندانپزشکی بسیار زیاد است.

بنابراین لازم است این تجهیزات را به فشار بین 4.5 تا 5.5 بار، طبق توصیه سازندگان، با قرار دادن مثلاً در خروجی کمپرسور، یک رگولاتور فشار با فیلتر پتانسیل متصل کنید. عایق بندی خوب مطب دندانپزشکی بسیار مهم است.