جوانی با گوجه گلخانه ای در تهران برای نامزدش دست گل زیبایی درست کرد

گوجه‌فرنگی‌های سبز را می‌توان به دو نوع تقسیم کرد: گوجه‌فرنگی‌هایی که وقتی کاملاً رسیده سبز هستند و گوجه‌فرنگی‌های نارس که هنوز قرمز نشده‌اند.

گوجه گلخانه ای در تهران به دلیل کیفیت مناسبی که دارد توانسته است تا وارد بازار های مختلف داخلی شود و پاسخ گوی نیاز خریداران نیز باشد.

شاید تعجب آور باشد که در برخی مناطق از گوجه سبز نارس در پخت و پز استفاده می شود. به عنوان مثال، گوجه‌فرنگی سبز سرخ شده، که برش داده می‌شود، با آرد ذرت مخلوط می‌شود و سرخ می‌شود، در جنوب شرقی ایالات متحده رایج است.

گوجه‌فرنگی سبز سفت است، به راحتی برش می‌شود و مانند انواع دیگر کم کالری است و یک گوجه‌فرنگی سبز متوسط (123 گرم) حاوی 28 کالری است.

گوجه

آنها همچنین برای کنسرو کردن و تهیه سس عالی هستند. آنها تند و کمی ترش هستند، بنابراین طعم و رنگ منحصر به فردی به غذاها می دهند. یکی از استفاده های رایج از گوجه سبز، تهیه لذیذ، چاشنی ساندویچ و گوشت است.

با این حال، گوجه‌فرنگی سبز نارس حاوی سطوح بالاتری از آلکالوئیدها نسبت به گوجه‌فرنگی‌های رسیده است که هضم آن‌ها را دشوارتر می‌کند. آنها ممکن است باعث مشکلات گوارشی در برخی افراد شوند، بنابراین نباید به صورت خام مصرف شوند.

با انواع مختلف، انتخاب بهترین نوع برای نیازهای آشپزی شما دشوار است. اگرچه برخی از انواع برای اهداف خاص مناسب تر هستند، اما همه آنها همه کاره هستند.

به عنوان مثال، اگرچه گوجه‌فرنگی بیفتیک برای سالاد ایده‌آل نیست، اما هنوز هم می‌توان آن‌ها را به راحتی در یک محصول با نتایج خوشمزه استفاده کرد.

اگرچه هزاران گونه گوجه فرنگی وجود دارد، اما می توان آنها را به هفت دسته کلی تقسیم کرد. هر نوع بهترین کاربرد خود را دارد، اما همگی کم کالری و سرشار از مواد مغذی و آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین C، بتاکاروتن و لیکوپن هستند.

گوجه فرنگی یک غذای عالی برای گنجاندن در رژیم غذایی شماست و استفاده از این راهنما می تواند به شما در انتخاب نوع مناسب برای نیازهای آشپزی خود کمک کند.