تولید شیرآلات بهداشتی فیروزه از جنس گیاهان دریایی

شیرآلات بهداشتی فیروزه در تمام نسخه های مکانیکی، ترموستاتیک، مادون قرمز، توکار موجود است. تنها تفاوت در دهانه میکسر خواهد بود. دهانه آن نسبتاً کشیده و صاف خواهد بود تا جنبه زیبایی به شیرهای شما ببخشد.

منقار انواع مختلفی دارد، منقار گزارش شده، منقار گردن غاز، منقار ریخته‌شده، منقار ذوب شده و غیره را می‌یابیم. این نوع میکسر برای وان حمام مناسب تر خواهد بود، زیرا در سینک ظرفشویی این نوع شیر می تواند به سرعت ناخوشایند و کمتر کاربردی شود.

بنابراین، میکسر داخلی، همانطور که از نامش پیداست، شیری است که در یک سطح صاف (مبلمان یا دیوار) تعبیه شده است. شیر آب داخلی که به صورت مکانیکی یا ترموستاتیک موجود است، بیش از همه یک داستان سبک است.

به عنوان مثال، با دوش حمام بسیار خوب می شود و ظاهری تمیز به فضای داخلی شما می بخشد. همچنین باعث صرفه جویی در فضا در کوچکترین حمام ها می شود.

شیرآلات

 

در نسخه های مکانیکی و ترموستاتیک موجود است.این نوع شیرآلات بهداشتی هنوز بسیار نادر است. مزیت بزرگ آنها این است که جایگزین خوبی برای افرادی هستند که می خواهند آب لوله کشی بنوشند.

در واقع، این نوع شیر آب نصب یک شبکه تصفیه آب را به طور مستقیم با شیر آب امکان پذیر می کند. این به لطف یک بای پس متصل به آب سرد امکان پذیر است که امکان نصب سیستم فیلتراسیون را فراهم می کند.

سپس آب تصفیه شده از طریق یک لوله و یک خروجی مستقل از شبکه آب مخلوط (آب سرد و آب گرم) عبور می کند. کمی متفاوت از انواع دیگر شیرهای بهداشتی، شیر شناور را نیز پیدا می کنیم که برای توالت استفاده می شود.

این اوست که هنگام شستشوی توالت پر می شود، او بخشی جدایی ناپذیر از سیستم فلاشینگ است. از 4 عنصر متمایز تشکیل شده است، شناور، یک اهرم یا ستون نگهدارنده شناور، یک شیر سوزنی و البته شیر برنجی یا فولادی ضد زنگ.

اصولاً وقتی توالت را می‌شویید و آب از مخزن تخلیه می‌شود، شناور پایین می‌رود. فرود شناور اجازه می دهد تا دریچه و دریچه ای که مخزن را پر می کند باز شود. پس از رسیدن به سطح آب بالا، شناور به موقعیت اولیه خود بالا می رود و باعث بسته شدن شیر و در نتیجه شیر می شود.