توسط فوم بتن کف چندین موشک در شش ماه اول سال به فضا پرتاب شد

فوم TPE (فوم الاستومر ترموپلاستیک): فوم TPE طیف گسترده ای از انواع فوم را پوشش می دهد. با ترکیب مواد خام الاستومری و ترموپلاستیک می توان خواص محصول نهایی را به طور گسترده ای اصلاح کرد.

مواد TPE برای جایگزینی لاستیک طبیعی اختراع شده اند، زیرا منابع طبیعی برای لاستیک محدود است. دانش خاصی برای ترکیب مواد TPE مورد نیاز است. کاربردهای معمول آب بندی و واشر با تجهیزات مکانیکی بالا است.

فوم بتن: فوم مورد نیاز کف یا فوم بتن کف می تواند طیف گسترده ای از ویژگی ها را داشته باشد، بر اساس درجه PVC استفاده شده، نرم کننده ها و سایر اجزای موجود در انواع فوم سفت یا منعطف دستور تولید می شود.

امکان ایجاد انواع سلول های باز و بسته وجود دارد. فرآیندهای تولید متفاوتی وجود دارد، از یک طرف فرآیندهای اکستروژن برای ایجاد ورق ها و رول ها، از طرف دیگر PVC را می توان در فشار اتمسفر کف کرد و به عنوان مثال کاغذ دیواری یا چرم مصنوعی را تشکیل داد.

فوم

فوم های پی وی سی پایداری شیمیایی بسیار خوب، مقاوم در برابر آتش و مقاومت در برابر آب و هوا را نشان می دهند که آنها را به عنوان مثال برای کاربردهای دریایی مفید می کند.
تثبیت کننده هایی که قبلاً بر پایه فلزات سنگین استفاده می شد و انتشار نرم کننده ها در اسباب بازی ها تصویری منفی برای محصولات مبتنی بر PVC ایجاد کرده بود.

حتی با وجود اینکه ما در چنین زمینه‌های متنوعی فعال هستیم، راه‌حل‌های ما همگی بر اساس اصول مشابه هستند: برتری، عملکرد دائمی، محصولات سبک وزن، فرآیندهای سازگار با محیط زیست و سادگی.

فوم پلی اتیلن اکسترود شده با استفاده از فرآیند یک مرحله‌ای تولید می‌شود، گاز به داخل بشکه یک اکسترودر مخصوص تزریق می‌شود، زمانی که مذاب دستگاه را از طریق قالب خارج می‌کند، گاز مذاب را منبسط کرده و کف تشکیل می‌شود.

فوم پلی اتیلن اکسترود شده دارای ساختار سلولی بسته است اما دارای اتصال عرضی نیست. معمولاً برای کاربردهای بسته بندی استفاده می شود، زیرا فرآیند تولید بسیار مقرون به صرفه است.

فوم پلی اتیلن اکسترود شده سازگار با محیط زیست است، همچنین قابل بازیافت در چگالی بسیار کم است. خواص محصول را می توان با تغییر نوع پلیمر، چگالی، ضخامت و مواد افزودنی به طور گسترده ای تغییر داد. دارای محدودیت هایی در برخی از کاربردهای فنی با الزامات ویژه در مورد شکل پذیری حرارتی، دوام و تحمل است.