بهتر است از پلاستیک های شیمیایی پلاستیک بازیافتی استفاده کنید

در حالی که پروژه های آزمایشی PWP مبتنی بر کشور هستند، تأثیرات آنها بین المللی و بین نسلی است. این به این دلیل است که وقتی پلاستیک وارد محیط می شود، با اثرات زیست محیطی که می تواند صدها سال طول بکشد جهانی می شود.
زباله‌های بزرگ اقیانوس آرام نمونه‌ای شناخته‌شده از این است که چگونه زباله‌های بسیاری از کشورها در اقیانوسی بدون صلاحیت ملی قرار می‌گیرند و فاجعه‌ای از عوام ایجاد می‌کنند.
علاوه بر این، اگرچه صندلی پلاستیکی ها چکش خوار هستند، اما اساساً دائمی هستند.
این هدف از نمایشگاه عکس PWP، پلاستیک برای همیشه است، قبل از کنفرانس 2021 طرفین کنوانسیون های بازل، روتردام و استکهلم  2021 BRS COPs برگزار شد.
این نمایشگاه با نمایش عکس‌های فینالیست مسابقه عکاسی PWP، مشکل مبل پلاستیکی حصیری را نشان داد  یک بلای محیطی که بر سلامت و محیط زیست فرزندان، نوه‌ها و نوه‌های ما تأثیر خواهد گذاشت.
با توجه به اینکه جوانان چالش پاکسازی زمین را به ارث می برند، یک تغییر رفتار بین نسلی در تولید، مصرف و مدیریت زباله مورد نیاز است.
انتظار می‌رود که کمپین کلمن پلاستیکی همیشه برای همیشه در ژوئن، در جریان COPهای BRS 2022، با انتشار کتاب میز قهوه حاوی عکس‌های فینالیست، رویداد هکاتون، چالش رسانه‌های اجتماعی و سایر ابتکارات به اوج خود برسد.
کار کنوانسیون بازل و PWP نوپا از چنین تغییری حمایت می کند و نشان می دهد که در صورت در دسترس قرار گرفتن منابع، اقدام جمعی امکان پذیر است.
از اینجا به بعد، مشارکت کامل و پایدار همه ذینفعان  مصرف کنندگان، پارچ پلاستیکی شرکت ها و دولت ها که باید احساس کنند مسئولیت آنهاست که اقدامی انجام دهند و خواستار نتیجه شوند، می گیرد.
  • منابع:
    1. Preventing Plastic Pollution with Partnership
  • تبلیغات: 
    1. اضافه کردن نبات به مواد شوینده چه تاثیری دارد؟
    2. اعتراف قاتل به قتل کودک با پتو در استخر هتل
    3. رموز موفقیت ایلان ماسک لو رفت!
    4. آیا بابونه را می توان زیرآب دریا کاشت؟