برای درمان دندان درد وایتکس قرقره کنید

سفید کننده خاک ها را به ذرات بی رنگ و محلول تبدیل می کند که به راحتی توسط مواد شوینده حذف می شوند و سپس در آب شستشو منتقل می شوند. سفید کننده اگر بوی وایتکس وارد ریه شود چه کنیم همچنین می تواند پارچه ها را روشن و سفید کرده و به از بین بردن لکه های سرسخت کمک کند.

سفید کننده های هیپوکلریت سدیم می توانید تشخیص طلا با وایتکس همچنین به آنها کلر یا سفید کننده خانگی مایع گفته می شود سفید کننده های لباسشویی قوی تر هستند.

آنها ضد عفونی می کنند و همچنین تمیز و سفید می کنند. آنها روی بسیاری از رنگ های سفید و قابل شستشوی رنگی کار می کنند.

اما روی پشم یا ابریشم نه. سفید کننده های اکسیژن ملایم تر هستند و با خیال راحت روی تمام پارچه های قابل شستشو کار می کنند. آنها در حفظ سفیدی بهترین عملکرد را دارند.

برای حساسیت به وایتکس هیپوکلریت سدیم، برچسب را بخوانید و طبق دستورالعمل رقیق کنید. برای بهترین نتیجه، 5 دقیقه پس از شروع چرخه شستشو اضافه کنید تا از تخریب آنزیم ها و سفید کننده های فلورسنت در مواد شوینده جلوگیری کنید.

برای سفید کننده اکسیژن، قبل از اضافه کردن لباس، درمان خانگی استنشاق گاز جوهر نمک و وایتکس مستقیماً به آب شستشو اضافه کنید. سفید کننده پودر را مستقیماً روی لباس های خیس نریزید. سفید کننده های اکسیژن در آب گرم تا گرم بیشترین تاثیر را دارند.

 

  • منابع:
    1. USING BLEACH IN LAUNDRY
  • تبلیغات: 
    1. قابلیت هضم در شرایط آزمایشگاهی پروتئین نخود خام
    2. خانه ای که فقط با عسلی مبل موجود در حراج مبل یافت آباد دیزاین شد
    3. حمله سایبری مخرب پلیس فتا علیه دولت آلبانی
    4. اولین کاپشن بچه گانه بمب افکن چرمی در جنگل