برای بلند شدن سریع موهایتان عرق یونجه و کاسنی در شامپویتان اضافه کنید

از آنجایی که نعناع فلفلی به عنوان یک شل کننده عضلانی و مسکن عمل می کند، ممکن است انواع خاصی از سردردها را کاهش دهد.

منتول موجود در روغن و عرق نعناع برای گربه های حساس جریان خون را افزایش می دهد و احساس خنکی ایجاد می کند و احتمالاً درد را کاهش می دهد.

در یک مطالعه بالینی تصادفی شده خوردن عرق کاسنی در ماه آخر بارداری نی نی سایت در سال 2010 روی 35 فرد مبتلا به میگرن، روغن نعناع که روی پیشانی و شقیقه‌ها استفاده می‌شود، درد را پس از 2 ساعت در مقایسه با دارونما کاهش داد.

مطالعه دیگری نشان داد که قطره‌های روغن نعناع در بینی شدت و دفعات سردرد را کاهش می‌دهد و به اندازه لیدوکائین، یک مسکن رایج درد مؤثر است.

در حالی که عطر چای نعناع ممکن است به آرامش عضلات و بهبود درد سردرد کمک کند، هیچ مدرک علمی تایید کننده ای برای تایید این اثر وجود ندارد. با این حال، استفاده از روغن نعناع به شقیقه های شما ممکن است کمک کند.

دلیلی وجود دارد که طبع عرق نعنا طعم دهنده رایجی برای خمیردندان ها، دهانشویه ها و آدامس ها است.

در یک مطالعه، افرادی که تحت عمل جراحی ستون فقرات قرار گرفته بودند و شستشوی ساخته شده با روغن نعناع، درخت چای و لیمو را دریافت کرده بودند، در مقایسه با افرادی که این روغن ها را دریافت نکردند، علائم بوی بد دهان را بهبود بخشیدند.

در مطالعه دیگری در سال 2013، دانش‌آموزان دختری که دهانشویه‌ای با نعناع و خواص عرق یونجه برای رحم دریافت کردند، در مقایسه با گروه کنترل، پس از 1 هفته، بهبودی در تنفس داشتند.

  • منابع:
    1. 12 Science-Backed Benefits of Peppermint Tea and Extracts
  • تبلیغات: 
    1. ماندگاری انواع خرما در قسمت گرم
    2. صابون ذره ی پاک کننده عالی و مرغوب
    3. پلیس فتایی که جان آدمیان را نجات می دهد
    4. تفاوت های فاحش بین لباس دخترانه و پسرانه