با دستگاه میوه خشک کن انجمادی آب میوه های خود را بگیرید

جعبه دستگاه میوه خشک کن انجمادی می تواند پلاستیکی و فلزی باشد. ما به شما پیشنهاد می کنیم در ابتدا توقف کنید استفاده از چنین خشک کن های میوه جات آسان تر و راحت تر است شستشو و حمل و نقل آنها راحت است. علاوه بر این، فرآیند خشک کردن در چنین دستگاه هایی به طور مساوی اتفاق می افتد، که نمی توان در مورد گزینه های فلزی گفت.

مدل هایی با سینی های بلند را انتخاب کنید آنها می توانند اقلام بزرگتر را در خود جای دهند. این مهم است، به عنوان مثال، در هنگام خشک کردن قارچ، که به طور قابل توجهی در پایان فرآیند کاهش می یابد.

برای گواهی سبزی و کارت گارانتی به وجود خشک کن توجه کنید. هنگام خرید، از فروشنده بپرسید که چگونه دستگاه را به درستی جدا کرده و دوباره سرهم کنید. قبل از خرید، خشک کن را به دقت بررسی کنید تا تراشه و آسیب دیده باشد.

نکات مفید در پالت های خشک کن سوراخ هایی وجود دارد. توصیه می کنیم سینی های کاغذی یا پارچه ای را قبل از خشک شدن قرار دهید تا از ریزش تکه های غذا در آنها جلوگیری شود.

بهتر است سازنده در ابتدا بافندگی ضخیم یا شبکه های اضافی را ارائه دهد. قبل از خشک کردن، درجه حرارت را تا حد امکان تنظیم کنید و در پایان برنامه، تایمر را روی کم تنظیم کنید.

برای بهترین نتیجه در حین خشک کردن سینی ها را عوض کنید. محصولات مختلف: ماهی، سبزیجات، قارچ، گوشت – خشک شده به طور جداگانه از یکدیگر. پس از هر بار خشک شدن، ظروف باید کاملا تمیز شوند.

اگر دستگاه هنگام گرم شدن بیش از حد به طور خودکار خاموش نمی شود، برای جلوگیری از خرابی، هر از چند گاهی برق را قطع کنید. همچنین از محافظ برق استفاده کنید، این به دستگاه با نوسانات برق کمک می کند.