استفاده از کارتن جوجه یک روزه در ساخت موشک قاره پیما در هند

اگر تخم‌مرغ‌های مقوایی می‌خرید، ممکن است در مورد استفاده از آن‌ها فکر کرده باشید، و تعداد زیادی وجود دارد. اما در اینجا یکی از مواردی است که با موضوع باغبانی تصادفی این یکی مطابقت دارد.

از کارتن جوجه یک روزه می توان در کارهای دیگر نیز استفاده کرد مانند باغبانی. بسیاری از کارتن ها اندازه مناسبی برای بایگانی هستند. می توانید جعبه های گران قیمت را از فروشگاه لوازم اداری بخرید … یا می توانید از مقوا استفاده کنید.

به هر فنجان تخم مرغ خاک غنی و تمیز اضافه کنید و به رشد گیاهان خود نگاه کنید! می‌توانید کارتن تخم‌مرغ را از هم جدا کرده و بدون مزاحمت برای نهال‌ها، آن را مستقیماً در خاک بکارید، زیرا با بالغ شدن گیاهان مقوا خراب می‌شود.

اگر موادی دارید که باید ذخیره شوند، این جعبه‌ها روی هم چیده می‌شوند و به راحتی برچسب‌گذاری می‌شوند، از جمله رسانه‌های دیجیتالی که اگر آرشیو بزرگی از دیسک‌های پشتیبان، نوارها و سایر لوازم داشته باشید، ممکن است مدیریت آنها سخت شود.

رابطه قوی ای که بین Carton Bros و این کشاورزان وجود دارد اجازه می دهد تا بالاترین استانداردها در رفاه حیوانات رعایت شود.

کارتن

از روز اول، کشاورزان ما در یک شبکه پشتیبانی تحت رهبری تیم‌های متخصص ما پذیرفته می‌شوند، که تضمین می‌کند مشتریان ما بهترین مرغ ممکن را از مزارع با کیفیت و پایدار دریافت می‌کنند.

باور کنید یا نه، مقوای راه راه برای ساخت مبلمان به اندازه کافی محکم است. بسیاری از افراد مبتکر و مقتصد مقوای ضایعاتی خود را به صندلی، تخت، میز و سایر وسایل خانه خود تبدیل می کنند.

مبلمان مقوایی برای دانشجویان کالج و اتاق بچه‌ها ایده‌آل است، وقتی درست ساخته شود، محکم‌تر از آن چیزی است که انتظار دارید.می توانید از مقوای راه راه در باغ خود برای کارهای مختلف استفاده کنید.

از آن به عنوان مالچ برای جلوگیری از علف های هرز استفاده کنید. جعبه ای را روی نهال های لطیف خود قرار دهید تا از آنها در برابر آفتاب گرم تابستان در ظهر تابستان محافظت کنید یا از آنها در برابر بادهای شدید محافظت کنید. و اگر متوجه شدید که بیش از آنچه می توانید ذخیره کرده اید، آن را خرد کرده و در سطل کمپوست خود قرار دهید.