استفاده از پودر لباسشویی ariel در شست وشوی ماشین در کارواش

شکی نیست که لباسشویی و محصولات مراقبتی بهترین راه برای بازگرداندن زیبایی، نرمی و ظاهر عالی به لباس های کثیف هستند.

اگر از پودر لباسشویی ariel سوء استفاده شود، نتیجه می تواند بیشتر منفی باشد تا مثبت. در صورت استفاده بیش از حد از مواد شوینده، هنگام آبکشی کاملاً شسته نمی شود و پارچه سفت و در اثر لمس ناخوشایند باقی می ماند.

و مقدار زیادی نرم کننده می تواند به الیاف پارچه جذب شود و قدرت جذب لباس ها کاهش می یابد که این امر به ویژه در مورد حوله های تری و حوله ها صادق است.

علاوه بر این، استفاده بیش از حد از نرم کننده پارچه می تواند باعث شود لباس های شسته شده حتی در هنگام پوشیدن بوی شدیدی پیدا کنند.

مواد شوینده

خوشبختانه یک راه حل ساده وجود دارد: برای خود محدودیت هایی تعیین کنید. دستورالعمل های محصول را برای استفاده در هنگام شک و تردید دنبال کنید قانون آهنی ورنل استفاده از حدود نیم درپوش نرم کننده پارچه برای بار 4 کیلوگرمی است.

در نظر گرفتن حالت دهنده ساخت و پودر لباسشویی یکسان هستند، آیا نرم کننده همان مایع لباسشویی است؟ البته که نه! آنها کاملا متفاوت هستند.

اگرچه آنها اغلب اشتباه گرفته می شوند و قابل تعویض در نظر گرفته می شوند، این محصولات اهداف بسیار متفاوتی را انجام می دهند. به عنوان مثال، مواد فعال مواد شوینده لباسشویی، لباس ها را از کثیفی پاک می کند و بین الیاف پارچه نفوذ می کند تا لکه ها و کثیفی های عمیق را از بین ببرد.

نرم کننده های پارچه در آخرین چرخه آبکشی شروع به کار می کنند، زمانی که پودر قبلاً حذف شده است، الکتریسیته ساکن را خنثی می کنند و پارچه را نرم می کنند.

همچنین از آن در برابر سایش محافظت می کنند و با صاف کردن، درک بصری رنگ پارچه را حفظ می کنند. الیاف و رایحه ای با طراوت می بخشد. از بین بردن لکه با نرم کننده غیرممکن است، همانطور که نمی توان پارچه را با پودر لباسشویی نرم کرد.