استفاده از پلی کربنات کره ای در ساخت زیر دریایی ضد اژدر در روسیه

پلی کربنات پروفیلی یک ماده زیبایی شناختی، آسان برای پردازش و مقاوم در برابر تأثیرات خارجی است که امروزه به طور فزاینده ای جای شیشه را می گیرد.

از پلی کربنات کره ای برای سقف گذاری روی ایوان ها و آلاچیق ها، در ساخت کافه های تابستانی، گلخانه ها و ساختمان های مزرعه برای نگهداری حیوانات، در دکوراسیون داخلی ساختمان های کوچک استفاده می شود.

هنگام سفارش یک ماده، 4 شاخص در نظر گرفته می شود: ضخامت صفحه، طول و عرض آن و همچنین ارتفاع امواج. آخرین نشانگر می تواند تا 5 سانتی متر باشد ابعاد استاندارد صفحه 2.24 متر در 1.26 است.

سطح داخلی ورق با یک فیلم مخصوص پوشانده شده است که از تشکیل میعانات جلوگیری می کند. همچنین، پلیمر برای محافظت از آن در برابر اشعه ماوراء بنفش لاک زده شده است. به لطف این، محو نمی شود و شفافیت را حفظ می کند.

پلی کربنات

ورقه های پلی کربنات موجدار در پشت بام ساختمان های مختلف دیده می شود. در صورت نیاز به ساخت سقف نیمه شفاف استفاده می شود. به عنوان مثال، در یک باغ زمستانی یا گلخانه. به دلیل سطح آجدار، این ماده از استحکام و استحکام بالایی برخوردار است.

از نظر ظاهری، چنین پلی کربناتی ممکن است شبیه تخته راه راه یا تخته سنگ باشد، اما می تواند شفاف، مات یا رنگی باشد. درج های ساخته شده از چنین موادی را می توان به عنوان پنجره در سقف های معمولی استفاده کرد. این ویژگی عملکرد و ظاهر خود را برای مدت طولانی حفظ می کند.

پلی کربنات راه راه، پروفیل، راه راه یک ماده مقاوم در برابر شهر است که در ساخت و ساز، به ویژه برای ساخت سازه های سقف نیمه شفاف استفاده می شود.

پلی کربنات پروفیلی متفاوت است: استحکام بالا، مقاومت در برابر تأثیرات مختلف جوی، ماندگاری.

پلی کربنات پروفیلی با مقاومت بالا در برابر تگرگ در مقایسه با سلولی مشخص می شود که می تواند عمر مفید را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. پلی کربنات پروفیلی یک گزینه عالی برای سقف های نیمه شفاف است.

برخلاف پلی کربنات سلولی، کاملا شفاف است و نور را مخدوش نمی کند. به لطف ضخامت دیواره 0.8 میلی متری، می تواند در برابر هرگونه تگرگ مقاومت کند. به راحتی حمل می شود رول شده.

نصب آسان، بر خلاف پلی کربنات سلولی، برای نصب به مهارت خاصی نیاز ندارد.به طور خاص برای اتصال با محبوب ترین پروفیل های پانل فلزی طراحی شده است.

طراحی شده برای استفاده در نورگیرها و چراغ های جانبی. پانل های پلی کربنات موجدار SUNTUF نسبت به پانل های راه راه فایبر گلاس سنتی دارای چندین مزیت هستند:

تا 20 برابر بیشتر مقاومت در برابر ضربه، انتقال نور بالا، شاخص زردی کم، مقاومت در برابر بیشترین بارها خواص برجسته در یک آزمایشگاه تست معتبر و در نمایشگاه های سراسر جهان تایید شده است. از سال 1984.