استفاده از لباس کار جوشکاری در ماموریت های مهم زیر آب

مواد برای پارچه جوش:بهترین مواد برای لباس کار جوشکاری شامل موارد زیر است، جین: در حالی که برای عملیات جوشکاری مطلوب نیست، جین یک ماده ضخیم و ناهموار است که از جوشکارها در عملیات هایی که حجم و شدت آنها کم است محافظت می کند.

پنبه: لباس کار های جوشکاری پنبه ای محافظت اقتصادی در برابر شعله، جرقه و پاشش مذاب را فراهم می کند. پنبه FR برای مقاومت در برابر گرما از نظر شیمیایی پردازش شده است.

لباس کارهای پارچه‌ای پنبه‌ای جایگزین چرم سبک و قابل تنفس هستند. این ماده تا 50 بار شستشو مقاوم در برابر شعله باقی می ماند.

چرم: لباس کارهای چرمی جوشی از چرم گاوی دوشاخه‌ی جانبی درجه یک ساخته می‌شوند. کروم برنزه شده برای اطمینان از نرمی و دوام و در عین حال مقاومت در برابر گرما، جرقه، سرباره و بریدگی. تمامی درزها دو قفل دوخته شده و با نخ کولار دوخته شده است.

لباس

لاستیک: لاستیک ماده ای معمولی برای جوشکاری ژاکت ها یا کلاهک ها نیست، اما در جوشکاری ژاکت ها، چکمه ها و روکش های چکمه استفاده می شود.

مواد مصنوعی: مواد مصنوعی مشکل ساز هستند زیرا ذوب می شوند و باعث سوختگی شدید روی پوست شما می شوند. لباس کار های پنبه ای در اثر جرقه و سرباره آسیب می بینند، اما پنبه فقط دود می کند.

اقلام پوشاک جوشکاریژاکت های جوشکاری: ژاکت های جوش معمولاً بسیار سنگین هستند و از چرم ساخته می شوند. آنها مقدار قابل توجهی محافظت را ارائه می دهند، اما لزوما بهترین انتخاب برای جوشکاری در آب و هوای گرم تر نیستند.

لباس کار ها از یقه تا خط کمر امتداد دارند و در عین حال آستین هایی را برای بازوهای جوشکار فراهم می کنند. یقه ها به محافظت از ناحیه گردن کارگر کمک می کنند.

نیم ژاکت ها یا محافظت در شکم را خاتمه نمی دهند یا از پشت جوشکار محافظت نمی کنند. لباس کار اغلب بر اساس ضخامت قفسه سینه اندازه می شوند.

بیب های جوشکاری: پیشبندهای جوشکاری به دور گردن بسته می شوند، محافظت کافی از قسمت پایینی گردن و قسمت بالایی قفسه سینه را ارائه می دهند، اما در هر جای دیگر محافظت صفر می کنند.