استفاده از سرامیک سه بعدی کف پذیرایی در ساخت سنگ قبر ملکه الیزابت

سرامیک سه بعدی یک بخش سنتی است، به همین دلیل، به شدت به تکنیک ها و دانش یک قرنی متکی است که به سختی می تواند با حجم بالای تولید کنار بیاید.

سرامیک سه بعدی کف پذیرایی  این می تواند مانعی به خصوص برای SME های کوچکتر باشد که نمی توانند با تولیدکنندگان بزرگتر رقابت کنند.

استودیو سه بعدی فرآیند تولید مبتنی بر چاپ سه بعدی را با اجرای دست ساز برای عملیات تکمیل، تزئین، سوزاندن یا لعاب کاری ترکیب می کند.

این شرکت طیف وسیعی از کاشی های دست ساز را با تزئینات مختلف با الهام از سرامیک سه بعدی های محلی یا بین المللی توسعه داده است.

این رویکرد نوآورانه امکان توسعه محصولات منحصر به فردی را فراهم می کند که می توانند بی نهایت شکل و رنگ داشته باشند، که نمی توانند به صورت دستی یا با ریخته گری قالب گیری شوند. در عین حال، ویژگی های سنتی سرامیک سه بعدی را به لطف پرداخت دست ساز حفظ می کند.

سرامیک

کاشی‌های دیواری سفالی مجموعه Mek با رگه‌های فلزی نازک بر روی زمینه‌ای از سایه‌های همرنگ، شامل کاشی‌های دیواری سرامیک سه بعدی سه‌بعدی است که دیوارهای تماشایی با نقش برجسته‌های متعدد، مدرن و خاطره‌انگیز ایجاد می‌کنند.

کاشی های دیواری سرامیک سه بعدی در دو الگوی مختلف موجود است که امکان ایجاد دیوارهایی با تاثیری جسورانه را فراهم می کند و به فضاهای تجاری و مسکونی طراحی ظریفی می بخشد.

Mek 3D Ultra Blade امکان ایجاد دیوارهای سرامیک سه بعدی را فراهم می کند که در آن وجوه ظریف با لهجه های فلزی با خطوط تعیین کننده متناوب می شوند.

سطح سرامیک سه بعدی دارای نکات برجسته فلزی و مخروطی است که بازی نور و سایه را ایجاد می کند. Mek 3D Ultra Blade در دو رنگ مد روز برای لمس رنگ بر روی دیوار موجود است: یکی با لهجه های طلایی-صورتی و دیگری با الهام از فولاد هارمونیک به آبی.

Mek 3D Fold به کاشی های دیواری سرامیک سه بعدی با امواج نرم الهام گرفته از ورق های فلزی دستکاری شده جان می بخشد.

این در دو رنگ موجود است: سفید روشن و خاکستری متالیک خنثی و ظریف. جلوه سه بعدی با لهجه های فلزی و ظرافت های تن به تن، برای تزئین فضای داخلی مد روز تقویت می شود.