استفاده از آجر سفال سه سوراخ در ساخت بهترین جنگنده های روسی

اساساً رنگدانه آجر سفال سه سوراخ از آفریقا می آید و قهوه ای و سرامیکی است. عصاره منگنز وقتی با خاک رس قرمز مخلوط می شود، بسته به درصد و محتوای مخلوط شما و همچنین ابعاد، می تواند مجموعه ای از رنگ های قهوه ای زیبا مانند جوز هندی، خالدار، شکلاتی و غیره را تولید کند.

این ماده را اکسید آجر قهوه ای یا رنگدانه آجر قهوه ای می نامند. از این خاک رس قهوه ای زیبا می توان برای ساخت آجرهایی استفاده کرد که بافت و رنگ ثابت و باکیفیتی را در محصول نهایی ایجاد کنند.

رنگ بندی محصول نیز عالی است. بهترین بخش این است که دی اکسید منگنز می تواند دمایی تا 1280 درجه سانتیگراد داشته باشد. همه آجرها چنین دمای بالایی را تحمل نمی کنند و در نهایت ناپایدار و شیشه ای می شوند.

کاربرد اصلی دی اکسید منگنز در آجر به عنوان آجر قهوه ای اکسیدی برای تغییر رنگ زمینه یا استفاده به عنوان افزودنی در ساخت آجر خالدار یا حتی هر دو است.

آجر

توجه به این نکته مهم است که در حالی که یک ماده پایه برای هر دو فرآیند استفاده می شود، عامل تعیین کننده بین این دو عمدتاً اندازه ذرات است. اکنون با ما تماس بگیرید تا رنگدانه آجری قهوه ای ایده آل خود را پیدا کنید.

آجر درجه یک: این آجرها با دقت زیادی سوزانده می شوند و رنگ آنها از قرمز تیره، مسی و گیلاسی متغیر است. ظاهر باید مستطیل و صاف باشد. لبه ها باید تیز و موازی باشند و گوشه ها باید مربع با تمام لبه ها صاف باشند.

نباید هیچ نقص قابل مشاهده ای مانند ترک و یا سنگ وجود داشته باشد. بافت باید یکدست باشد. اگر یک خراش به درستی در یک آجر ایجاد شود، نباید اثری باقی بماند.

روی آجر بیرونی شکسته نباید هیچ توده یا آهکی وجود داشته باشد. وقتی دو تا از این آجرها را به هم میزنید باید صدای زنگ یا فلزی بشنوید. مقدار آب خاصی نیز دارد.

جذب آب در صورت قرار دادن در آب سرد به مدت بیست و چهار ساعت باید 12-15 باشد. نیروی خرد کردن نیز باید حداقل 10N/mm2 باشد، اگرچه این حد بسته به سازمان های دولتی هر کشور متفاوت خواهد بود.

موارد استفاده: استفاده از این آجرها برای کار با صورت اکسپوز یا اشاره در سازه های بنایی، آجرکاری تقویت شده و کف سازی عالی است. سه کلاس دیگر نیز مجموعه ای از ویژگی های خاص خود را دارند. بنابراین به راحتی می توانید تفاوت بین این چهار را تشخیص دهید.