آلو سیاه تازه موجب مرگ معلمی در کوهستان شد

یکی از محبوب ترین انواع آلو سیاه تازه ژاپنی رقم بلک یاقوت است. این آلو آبدار دارای پوست قرمز مایل به سیاه است که گوشت زرد رنگ را احاطه کرده است. این آلو گرد یکی از معدود گونه های آلوی شیرین است که در اواسط تابستان می رسد.

یکی از دلایلی که این نوع آلو یک نوع محبوب برای خوردن تازه است این است که یک نوع فری استون است. می توانید گوشت خوش طعم و شیرین را گاز بزنید و سنگ به راحتی از بین می رود. اکثر آلوهای سیاه ژاپنی از انواع سنگ های چسبیده هستند.

آلو سیاه آلوی بزرگ ژاپنی محبوب با گوشت شیرین و آبدار است. پوست این آلوهای گرد به رنگ بنفش تیره همراه با رگه هایی از پوشش مومی غبارآلود آبی است.

این آلوهای سیاه شیرین دارای گوشت نارنجی مایل به کهربایی روشن هستند که گودال کوچکی را می پوشانند. اگرچه آلو آبدار است، اما گوشتی سفت دارد و این باعث می شود که این آلو به یک نوع محبوب برای خوردن تازه تبدیل شود.

یکی از مزایای کاشت درختان میوه آلو، این است که زمان برداشت آنها طولانی است. محصول در اواخر آگوست برای چیدن آماده می شود و درختان معمولاً محصول سپر تولید می کنند.

آلو

آلو سیاه انواعی از آلوهای بزرگ و قلبی شکل است که دارای پوسته‌ای مایل به قرمز عمیق با روکش مومی غبارآلود مایل به بنفش است. پوست قرمز تیره آن گوشت زرد طلایی را می پوشاند که طعم شیرینی دارد.

مانند اکثر انواع ژاپنی آلو، آلو سیمکا بزرگتر و آبمیوه تر است. این آلوهای خوشمزه به دلیل گوشت آبدارشان بهتر است به صورت تازه مصرف شوند.

آلو میرابلآلو Mirabelle شبیه زردآلو است زیرا دارای پوست زرد نارنجی روشن است. گاهی اوقات به این آلوهای شیرین آلوی میرابل یا آلو گیلاس می گویند. با باز کردن پوست نرم، گوشت کهربا شیرین و یک سنگ در وسط آن ظاهر می شود.

محتوای قند بالای آنها به این معنی است که این میوه های گرد برای تهیه ژله، مربا و محصولات پخته شده عالی هستند.

به ندرت می توان این درختان آلو سیاه را در خارج از فرانسه پیدا کرد. همچنین، گوشت نرم میوه به این معنی است که به خوبی سفر نمی کند، بنابراین معمولاً این آلوها را فقط در فرانسه خواهید یافت.

با این حال، اگر می خواهید شیرین ترین آلوهای موجود را پرورش دهید، می توانید درختان آلو Mirabelle را در باغ خود بکارید.

انواع آلو سیاه شیرین: آلو سیاه نام خود را از پوست بنفش تیره ای گرفته است که گوشت آنها را احاطه کرده است. بسیاری از آلوهای تازه فروخته شده در فروشگاه ها و سوپرمارکت ها از انواع آلو سیاه ژاپنی هستند.